2015 11 02

Stephenas Curry ir Andre Drummondas – geriausi NBA pirmosios savaitės krepšininkai

Įspūdingą sportinę formą prasidėjusio NBA čempionato starte demonstravę Stephenas Curry ir Andre Drummondas išrinkti naudingiausiais savaitės krepšininkais.
Pirmosios savaitės laureatai.
Pirmosios savaitės laureatai. / „Scanpix“ nuotr.

Praėjusio sezono MVP S.Curry tokiu pačiu grafiku žingsniuoja ir šiemet. Čempionės „Golden State Warriors“ lyderis per pirmas trejas rungtynes buvo tiesiog nesustabdomas ir Vakarų konferencijoje konkurencijos praktiškai nesulaukė.

Aikštelėje gynėjas praleido po 33 minutes, per kurias vidutiniškai rinko net po 39,3 taško (70 proc. dvit., 49 proc. trit., 96 proc. baud.), atkovojo po 5,7 kamuolio bei atliko po 7,3 rezultatyvaus perdavimo.

S.Curry yra ne tik rezultatyviausias lygos krepšininkas, tačiau ir padėjo savo ekipai laimėti visus tris mačus.

Rytuose geriausio laurus nuskynęs „Detroit Pistons“ „centras“ visose trijose rungtynėse rinko dvigubus dublius bei padėjo savo ekipai laimėti visus tris mačus.

A.Drummondas rinko po po 18,7 taško ir atkovojo po 16,3 atšokusio kamuolio.

Tapti geriausiais savaitės žaidėjais taip pat pretendavo Jimmy Butleris ir Nikola Mirotičius (abu „Chicago Bulls“), LeBronas Jamesas ir Kevinas Love‘as (abu „Cleveland Cavaliers“), Blake‘as Griffinas („Los Angeles Clippers“), Dwyane‘as Wade‘as („Miami Heat“), Karlas-Anthony Townsas („Minnesota Timberwolves“), Kevinas Durantas ir Russellas Westbrookas („Oklahoma City Thunder“), Jahlilas Okaforas („Philadelphia 76ers“), Kawhi Leonardas („San Antonio Spurs“), DeMaras DeRozanas („Toronto Raptors“) bei Rudy Gobertas („Utah Jazz“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis