2020 06 07

Švaistūniška J.Hardeno viešnagė striptizo klube baigėsi į palubes iškeltais marškinėliais

Niekas neabejoja, kad Jameso Hardeno 13-uoju numeriu pažymėti marškinėliai vieną dieną atsidurs „Houston Rockets“ namų arenos palubėse. Tiesa, lygos žvaigždė net ir nebaigusi karjeros jau turi kuo pasigirti – gynėjo marškinėliai aukštai iškelti ne „Toyota Center“, bet viename iš Hjustono striptizo klubų.
Jamesas Hardenas
Jamesas Hardenas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Joe Buddeno tinklalaidėje buvo atskleista dar negirdėta informacija, kad J.Hardenas tokios garbės sulaukė ne be reikalo, mat vienos viešnagės striptizo klube metu krepšininkas išleido daugiau nei 1 milijoną JAV dolerių.

Fox Sports patikslina, kad suma galėjo siekti net 1,43 mln. JAV dolerių.

Nors daugeliui tokia suma atrodo kosminė, 30-mečio gynėjo kontraktai jam leidžia taškytis pinigais į visas skirtingas puses.

„Barzdočius“ su „Rockets“ klubu yra pasirašęs ketverių metų 171 mln. JAV dolerių vertės kontraktą, pagal kurį per šį sezoną turėjo susižerti apie 38 mln. JAV dolerių.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Jamesas Hardenas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Jamesas Hardenas

2015 metais krepšininkas pasiekė dar įspūdingesnį susitarimą su „Adidas“ – per 13 metų J.Hardenas iš reklamos gaus 200 mln. JAV dolerių.

2017-2018 metų NBA sezono MVP nuolatiniai apsilankymai striptizo klubuose yra vieša paslaptis.

Vienas „Reddit“ vartotojų netgi atliko tyrimą apie J.Hardeno pasirodymų išvykose sąveiką su tų miestų striptizo klubais. Pasirodo, kad krepšininko žaidimas suprastėja, jei miestas, kuriame jis vieši, negali pasiūlyti aukščiausios kokybės striptizo klubo.

Šiame sezone kairiarankis krepšininkas rinko net po 34,4 taško (pirma vieta lygoje), 6,4 atkovoto kamuolio ir 7,4 rezultatyvaus perdavimo, o „raketos“ NBA sezoną pratęs šeštoje Vakarų konferencijos vietoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis