2021 09 12

T.Kukočius ir dar būrys NBA legendų oficialiai įtraukti į Šlovės muziejų

Šeštadienį iškilmingoje ceremonijoje buvo pristatyta 2021 metų NBA Šlovės muziejaus klasė, kurioje pripažinimo pagaliau sulaukė ir legendinis Toni Kukočius, laimėjęs tris NBA čempiono žiedus ir buvęs vienu labiausiai dominuojančių krepšininkų Senajame žemyne.
Toni Kukočius, Michaelas Jordanas ir Jerry Reinsdorfas
Toni Kukočius, Michaelas Jordanas ir Jerry Reinsdorfas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prabėgus 15-ai metų nuo karjeros pabaigos 52-ejų kroatas pagaliau sulaukė įvertinimo ir buvo įtrauktas į NBA Šlovės muziejų.

Ceremonijoje dalyvavo ir artimiausi T.Kukočiaus bičiuliai, su kuriais krepšininkas pasiekė skambiausias karjeros pergales NBA lygoje – „Chicago Bulls“ legenda Michaelas Jordanas bei šio klubo savininkas Jerry Reinsdorfas.

„Noriu padėkoti šiems džentelmenams... Michaelui Jordanui ir Scottie Pippenui už tai, kad išspardė man užpakalį per olimpines žaidynes Barselonoje, o tuomet motyvavo mane dirbti dar sunkiau ir tapti labai svarbia „Bulls“ organizacijos dalimi.

Taip pat noriu širdingai padėkoti ponui Jerry Reinsdorfui ir Jerry Krause'ui už tai, jog primygtinai prašė prisikviesti mane į Čikagą, už nuolatinį tikėjimą, nors tuo metu europiečiams įsitvirtinti ir žaisti NBA buvo beveik neįmanoma“, – kalbėjo Kukočius.

Šių metų NBA Šlovės muziejaus klasėje iš viso buvo pristatyti net 16 asmenų, o tai yra rekordinis skaičius.

Pripažinimo sulaukė ir tokios NBA legendos kaip Chrisas Boshas, Paulas Pierce'as, Benas Wallace'as, Chrisas Webberis, o Billas Russellas tapo vos penktuoju žmogumi, kuris į Šlovės muziejų yra įtrauktas ir kaip krepšininkas, ir kaip treneris.

C.Boshą ceremonijos metu sveikino ir buvę komandos draugai „Miami Heat“ klube – LeBronas Jamesas, Ray Allenas bei Dwyane'as Wade'as.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis