2020 05 18

Treniruočių bazes atvėrė pusė NBA klubų: lieti prakaitą jau gali ir lietuviai

NBA komandoms nuo gegužės 8-osios leista atverti savo treniruočių centrus, kuriuose žaidėjai gali lieti prakaitą treniruodamiesi individualiai. Iki šiandien tą padarė daugiau nei pusė – 16 klubų.
Domantas Sabonis ir Jonas Valančiūnas
Domantas Sabonis ir Jonas Valančiūnas / „Scanpix“ nuotr.

Pastaroji savo treniruočių bazės duris žaidėjams atidariusi organizacija buvo sekmadienį tą padariusi „Los Angeles Clippers“.

Viena šio sezono favoričių leido žaidėjams ribotą laiką treniruotis individualiai, o taip pat ir atlikti reabilitacijos bei fizinės kondicijos gerinimo procedūras.

Pasak „Sports Illustrated“, prieš priimdami sprendimą „Clippers“ vadovai atliko COVID-19 testus visiems klubo žaidėjams.

Dar šeštadienį savo treniruočių bazę atvėrė ir kita Los Andželo komanda – „Lakers“.

Kiek anksčiau apie sprendimą atverti savo treniruočių centrus paskelbė ir dar 14 NBA ekipų, tarp kurių yra ir Jono Valančiūno atstovaujami „Memphis Grizzlies“ bei Domanto Sabonio „Indiana Pacers“.

Abu Lietuvos rinktinės bokštai dar nuo praėjusios savaitės galėjo grįžti į aikštę ir šlifuoti kiek užkerpėjusius žaidimo įgūdžius.

Be jau paminėtų komandų, treniruotis gali ir „Cleveland Cavaliers“, „Portland Trail Blazers“, „Denver Nuggets“, „Miami Heat“, „Orlando Magic“, „Milwaukee Bucks“, „Toronto Raptors“, „Atlanta Hawks“, „Utah Jazz“, „Sacramento Kings“, „Houston Rockets“ ir „New Orleans Pelicans“ žaidėjai.

Visos individualios treniruotės privalo būti vykdomos pagal griežtą NBA nustatytą protokolą.

Pagal jį, vienu metu treniruočių bazėje gali būti iki keturių krepšininkų, o visiems žaidėjams turi būti suteiktos galimybės dirbti atskirai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis