Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 07 16

„Warriors“ už reklamą ant marškinėlių prašo 20 mln. JAV dolerių per metus

Kai tampi populiariausia lygos ekipa, o tavo komandą vasarą papildė Kevinas Durantas, tai turi teisę kaip reikiant užsidirbti. Reklamos ant NBA marškinėlių atsiras 2017-2018 m. sezone, tačiau jau nuo šios savaitės yra leidžiama pradėti derybas dėl sutarčių su rėmėjais. Pranešama, kad „Warriors“ už teisę puikuotis ant jų aprangos reikalauja 15-20 mln. JAV dolerių per metus.
Kevinas Durantas
Kevinas Durantas / USA Today Sports

Vienintelė komanda, kuri jau sutiko trejus metus pasipuošti su rėmėju logotipu yra „Philadelphia 76ers“. Tačiau šis klubas per metus gaus „tik“ 5 mln. JAV dolerių iš bilietų platintojo „StubHub“.

Manoma, kad „Warriors“, kuri 2015-aisiais laimėjo NBA čempionų žiedus, o praėjusį sezoną žaidė finale, prašo didžiausios sumos iš visų 30 lygos komandų.

Reklamos ant NBA marškinėlių atsiras trejų metų bandomajam laikotarpiui nuo 2017-2018 m. sezono. Tai bus ne daugiau nei 6,3 cm ilgo bei 6,3 cm pločio rėmėjo logotipas, todėl jis neturėtų labai stipriai kristi į akį.

Jeigu Ouklando ekipa gaus reikalaujamus pinigus, tai minėtuoju laikotarpiu savo pelną padidins 45-60 mln. JAV dolerių.

2017-2018 m. sezone marškinėliuose pasikeis ne tik rėmėjų emblema, tačiau įsigalios ir nauja „Nike“ sutartis su NBA. Iki šiol pagrindiniu lygos rėmėju buvo „Adidas“.

Naujuosius marškinėlius su reklamomis galima bus nusipirkti vietinėse komandų parduotuvėse, tačiau visur kitur bus pardavinėjama rėmėjų nepaliesta produkcija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento