Pirmasis „SIMS“ žaidimas pasirodė dar prieš 22 metus, jį sukūrė „Maxis“ studija, o išleido – „Electronic Arts“. Nuo pat pirmosios dalies šis žaidimas buvo labai populiarus, nors ir neturėjo jokio aiškaus tikslo – tiesiog su savo sukurtu žmogeliuku žaidi gyvenimą. Ši žaidimo frančizė jau pardavė daugiau nei 200 milijonų „SIMS“ kopijų, o jei dar pridėtume ir piratines versijas, manau, kad šį skaičių galėtume padauginti kelis kartus.
Prieš kelias dienas pasirodžiusiame pranešime „EA“ paskelbė, kad Rusijoje tiesiog nepardavinės „My Wedding Stories“ papildymo „SIMS“ žaidimui, kadangi jame galima susituokti ir tos pačios lyties „simsams“. Tai Rusijoje jau būtų laikoma nusikaltimu dėl 2013 metais Rusijos Dūmoje priimto įstatymo, kurio tikslas (kaip sako patys kūrėjai) apsaugoti vaikus nuo „gėjų propagandos“. Kad ir kaip tai absurdiškai beskambėtų, tačiau jei bet kokiame turinyje pateikiama jog bet kokie LGBTQ+ santykiai yra normalus, 21 amžiaus visuomenėje įprastas dalykas, įmonės ar jų filialai Rusijos federacijoje gali būti uždaryti ar priversti stabdyti savo veiklą.
Keista tai, kad originalus „SIMS 4“ žaidimas, kaip ir papildinys, neignoruoja LGBTQ+ žmonių, tad jame santykiai tarp tos pačios lyties asmenų nėra programiškai ribojami. Pasirodo, kad šiuos dalykus „EA“ tiesiog nutylėjo reklamuodami „SIMS 4“ Rusijos rinkoje ir paprasčiausiai „praslydo“. Tikriausiai, taip buvo galima padaryti ir šį kartą, tačiau mano nuomone buvo priimtas daug sąžiningesnis ir atviresnis sprendimas, kuris tik atkreips pasaulio bendruomenės dėmesį į šią socialinę problemą Rusijos federacijoje.
O kadangi mes galime džiaugtis tuo, jog esame Europos sąjungos dalis ir galime žaisti ką norime ir kaip norime, raginame jus atnaujinti savo kompiuterį: mūsų partnerio „Topo centras“ tinklalapyje rasite ne vieną dešimtį nešiojamų ar stacionarių kompiuterių.