Lenktynininkai vairuos modernų ir greitą „Porsche 911 GT3 Cup“. Tai pats sėkmingiausias visų laikų lenktyninis automobilis pasaulyje, todėl komanda varžybose kelia pačius aukščiausius tikslus.
Nors „GT3“ modelis pradėtas gaminti tik 1999-aisiais, legendinio 911-ojo ištakos siekia ankstyvąjį praėjusio amžiaus septintąjį dešimtmetį. Unikali automobilio forma bei konstrukcija, paremta principu variklį montuoti už galinės ašies, tapo raktu į pergales, kurios sėkmingai tęsiasi iki šiol. Palangos 1000 kilometrų lenktynių istorijoje, nuo pat 2000-ųjų metų „Porsche 911“ automobiliai triumfavo šešis kartus. 2005-aisiais ant aukščiausio pakylos laiptelio užlipo ir broliai Dagiliai. Tąkart lenktynių trasą jie įveikė lygiai per 10 valandų.
„15min – General Financing“ komandos „Porsche 911 GT3“ galia – 450 AG.
Šiųmetis „15min – General Financing“ komandos automobilis pagamintas 2011-aisiais. Savo pirmtakus jis lenkia dar labiau patobulintomis techninėmis savybėmis. Galiniams varantiesiems ratams 3.8 litro darbo tūrio ir 6 cilindrų opozicinis variklis gali perduoti net iki 450 arklio galių. Galingą agregatą „maitina“ talpus 90 litrų kuro bakas, kuris dėl geresnio svorio balanso sumontuotas priekyje. Pastarasis yra dar saugesnis ir patikimesnis, lyginant su ankstesniaisiais modeliais. Kadangi Palangoje bus sunaudotas ne vienas bakas degalų, komanda planuoja montuoti papildomą, sumažinsiantį sustojimų kuro pylimo zonoje skaičių.
Įsibėgėjusį automobilį prieš posūkį patikimai pristabdo stabdžių diskai, kurie yra tokie dideli, jog ant jų nesunkiai tilptų po didelę picą. Visą stabdymo galią realizuoja plačios padangos – vien galinių ratų plotis siekia net 35 cm. Staigų posūkį stabiliai įveikti padeda riboto praslydimo diferencialas, preciziškai paskirstantis variklio galią abiems varantiesiems ratams, o konkurencingumą dar padidina iki minimumo sumažinta automobilio masė: 1200 kg. Nuo dar mažesnės masės GT klasės automobilius riboja tarptautinės automobilių federacijos taikomi techniniai reikalavimai.
Nors „Porsche 911 GT3“ elektronikos sistema ir yra išmani, ji neatima vairavimo malonumo iš lenktynininko. Čia nerasite jokių elektroninės pagalbos sistemų – tik tokiu būdu atsiskleidžia tikrasis automobilio valdymo meistriškumas. Pakanka to, jog savo vairavimą galima analizuoti kompiuteryje įrašytų duomenų pagalba. Kitas įdomus faktas yra toks, jog „Porsche“ inžinieriai pagalvojo ne vien apie greitį, tačiau ir apie ekologiją, nes automobilio išmetimo sistema aprūpinta elektronika valdomu katalizatoriumi, kuris iki minimumo sumažina CO2 emisijas.
Kaip seksis šiuo automobiliu pergalės siekti brolių Dagilių ir B.Vanago komandai žiūrovai galės išvysti lenktynių savaitgalio metu nuvykę į Palangą. Treniruotės ir kvalifikaciniai važiavimai vyks liepos 19 ir 20 dienomis, o lenktynės – šeštadienį, liepos 21-ąją.