„Omnitel 1000 km“ lenktynėse – naujas favoritas

Artėjant didžiausiam Lietuvoje automobilių sporto renginiui – „Omnitel 1000 km“ lenktynėms, pradeda aiškėti komandos, kurios pretenduos į šių metų nugalėtojų titulą. Likus mažiau nei mėnesiui iki starto paskelbta, kad šių metų lenktynėse dėl nugalėtojo titulo ir vėl kovos „Porsche“ automobilis.
„15min-General Financing“ automobilis
„15min-General Financing“ automobilis / Komandos nuotr.

Puikiai Lietuvos automobilių sporto gerbėjams pažįstami broliai Nemunas ir Nerijus Dagiliai šiemet važiuos kartu su Benediktu Vanagu. Jie atstovaus naujai suformuotą komandą „15 min – General Financing“ ir dėl pergalės kovos moderniausios modifikacijos „Porsche 911 GT3“ automobiliu. Šiuo automobiliu Nerijus Dagilis lenktyniauja Vokietijoje vykstančiame „Porsche Sports Cup“ čempionate.

Komandos tikslas lenktynėse pats aukščiausias – užimti pirmąją vietą absoliučioje įskaitoje. Tokį titulą broliai Dagiliai jau turi. 2005-aisiais jiems pavyko triumfuoti lenktynėse taip pat vairuojant „Porsche“ markės automobilį.

Šį kartą prie komandos automobilio vairo sės ir vienas universaliausių Baltijos šalių lenktynininkų – Benediktas Vanagas. Profesionalus sportininkas turi patirties beveik visose automobilių sporto šakose: nuo žiedinių lenktynių iki visureigių maratonų. Tačiau Palangos žiedas B.Vanagui taip pat nesvetimas: čia jis dalyvavo triskart.

Sportininkai būsimosioms 1000 km lenktynėms nusiteikę kovingai. Pasak Nemuno Dagilio, šiemet komanda turi geriausius šansus nugalėti.

Ar išsipildys šio komandos tikslai, sužinosime jau mažiau nei po mėnesio – lenktynių startas – liepos 21 dieną Palangos apylinkėse, A11 ir A13 magistralių sankirtoje įsikursiančioje lenktynių trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis