Kodėl šio limuzino negalima vadinti rusišku ir kiek pinigų išleista jo kūrimui, skaitykite čia.
Tačiau akivaizdu, kad garsūs Rusijos valdžios pareiškimai, jog „nebevažinės vokiškais limuzinais“ yra gerokai perdėti. Nes rusiškojo „Aurus“ širdį – jėgainę – kūrė ir gamino „Porsche“. Taigi jis išliks vokiškas, tik su rusiška etikete. Automobilio dizainas daugeliui primena „Rolls – Royce“ ar „Bentley“ su kai kuriais korėjietiškais prieskoniais – jį kūrė patys rusai.
Rusijos gyventojai pirmuosius projekto „Kortež“ automobilius pamatys Maskvos automobilių parodoje rugpjūtį ir netgi galės juos pačiupinėti. Tuo tarpu važiuojantį V.Putino limuziną nuo tolo Rusijos gyventojai pamatys jau inauguracijos metu, gegužės 7 d. Raudonojoje aikštėje
Parduoda seną V.Putino limuziną?
Įdomu tai, kad Rusijos automobilių skelbimų portaluose jau pasirodė pranešimų apie parduodamą šarvuotą V.Putino limuziną „Mercedes Benz Pullman W220 S600“. Ir nors Federalinės saugumo tarnybos FSO atstovai neigia, kad jau atsikratė senojo V.Putino limuzino, pardavėjas skelbime tvirtina priešingai – kad tai puikus pirkinys kolekcininkams. Už 88 tūkst. km. nuvažiavusį 2003 m. „Mercedes“ jis prašo 8,5 mln. rublių arba 111 500 Eur.
Palyginimui – skelbiama, kad naujasis rusų limuzinas (tik be šarvų ir pačios pigiausios komplektacijos) kainuos tik 6 – 7 mln. rublių arba 79 000 – 92 000 Eur.