„Auto Bild Lietuva“ išbandė bekelei skirtą elektrinį motorolerį, prie kurio kūrimo prisideda ir lietuviai

Šis UBCO 2X2 motoroleris buvo sukurtas bet kokiam darbui gamtoje Naujojoje Zelandijoje. Pamėgtas dėl savo universalumo, UBCO tęsė plėtrą ir sėkmingai skynėsi kelią į Australijos bei Amerikos rinkas, o dabar pradeda pardavimus ir Europoje. „Auto Bild Lietuva“ išbandė šio dviejų varomų ratų elektrinio motorolerio galimybes ant smėlio, rašoma pranešime.
„Auto Bild Lietuva“ išbandė bekelei skirtą elektrinį motorolerį
„Auto Bild Lietuva“ išbandė bekelei skirtą elektrinį motorolerį / „Auto Bild Lietuva“ nuotr.

Pirmą kartą su dvirate priemone su dviem varančiaisiais ratais

„Auto Bild Lietuva“ vyr. redaktorius Vitoldas Milius dar niekada nebuvo vairavęs motorolerio su nepriklausomais varikliais kiekviename rate ir popietė su UBCO 2X2 jam buvo labai įdomi patirtis.

„Važiavimo savybės nustebino gerąja prasme, ypatingai galimybė važiuoti per nelygų smėlį. Apart gamintojo teigiamo funkcionalumo ūkio darbuose, su šiuo motoroleriu galima labai smagiai leisti laisvalaikį. Patiko ir tai, kad baterijos užtenka ilgam," – įspūdžiais dalinosi žurnalistas.

Važiavimas įprastais bekelės motociklais, kaip laisvalaikio praleidimo būdas, populiarėja, bet jų tarša ir skleidžiamas garsas drumsčia miškuose poilsiaujančių žmonių ramybę.

„Elektrinis motociklo variantas, su kuriuo be problemų galima važiuoti miško keliukais ir smėlėtomis kalvomis, niekam nekeltų pasipiktinimo ir harmoningiau įsilietų į gamtą. Tikėtina, jog ateityje vis daugiau žmonių rinksis elektrinę priemonę," – teigė V.Milius.

Prie kūrimo dirba lietuvių inžinieriai

Nors UBCO 2X2 inžinerinė komanda dirba Naujojoje Zelandijoje, kūrybos ir gamybos procesai vyksta ir Lietuvoje.

„Šis ypatingai smūgiams atsparus motoroleris išvysto greitį iki 45 km/h, nuvažiuoja 120 km vienu įkrovimu, turi pažangią, lengvai keičiamą bateriją kuri gali būti naudojama kaip energijos šaltinis įvairiems prietaisams pakrauti", – pasakojo prie kūrybos ir gamybos dirbantis inžinierius Domas Zinkevičius.

Jis šiuo metu siekia rasti sudėtingą kompromisą pakaboje. – 2X2 turi būti komfortiškas važiuojant be krovinio ir tuo pačiu nesulūžti kai užkraunami papildomi 80 kg. Maksimalus svoris, kurį gali vežti motoroleris yra 150 kg (įskaitant vairuotoją), o tai yra 2,5 karto daugiau nei pats 2X2 sveria."

Kam reikalingas toks motoroleris?

UBCO Europos komercijos vadovo Justino Pagirio teigimu, pasaulyje vis daugiau žmonių ir įmonių teikia pirmumą tvarumui, todėl elektrinės transporto priemonės populiarėja siekiant mažinti taršą.

„Naujoje Zelandijoje šiais dviračiais naudojasi ne tik parkų prižiūrėtojai ar ūkininkai, bet, pavyzdžiui, ir maisto išvežiotojai – tokioje kalnuotoje šalyje reikalinga universali, įvairaus pobūdžio keliui pritaikyta priemonė. Džiugu, jog vis daugiau verslų renkasi ekologiškus būdus savo produkcijos gamybai bei transportavimui. Gamtos tyrinėtojams, žvejams, medžiotojams, ūkininkams ir vyndariams šios priemonės visiškai tylus veikimas ir galimybė vežtis įvairius priedus bei techniką yra ypač aktualūs.

Ateityje daug UBCO matysime gatvėse ar naudojamus laisvalaikiui – dėl savo universalumo jau dabar 2X2 vadinami šveicariškais peiliukais ant ratų “ – pasakojo J.Pagirys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis