„Tesla“ jau daugiau kaip dvi savaites yra uždariusi Fremonto gamyklą ir negali gaminti elektromobilių. Būtent šioje gamykloje jų ir yra pagaminama daugiausiai.
Tuo pačiu dėl koronaviruso pandemijos yra uždarytos ir elektromobilius parduodančios atstovybės. Tad veikla praktiškai sustojo ir kompanija yra priversta imtis veiksmų.
„Tesla“ savo darbuotojams išsiuntė laišką, kuriame rašoma, kad atlyginimai visiems darbuotojams yra mažinami iki 30 proc.
30 proc. atlyginimai mažėja pačios aukščiausios grandies vadovams, 20 proc. mažėja direktoriams, o 10 proc. mažėja visiems likusiems.
Čia svarbu pabrėžti, kad dalis darbuotojų dabar darbuojasi nuotoliniu būdu, tad jiems atlyginimai ir yra mažinami.
Tačiau dar liūdniau tiems, kurie negali dirbti iš namų. Juos kompanija išleidžia neapmokamų atostogų. Ir tai tęsis iki tol, kol kompanija vėl galės atidaryti gamyklas ir pradėti dirbti normaliu režimu.
Manoma, kad tokia atlyginimų politika tęsis visą antrąjį šių metų ketvirtį, tai yra mažų mažiausiai iki birželio pabaigos.
Nors Kinijoje situacija su koronavirusu jau atrodo aprimusi ir „Gigafactory 4“ gamykla vėl dirba, per savaitę pagamina po maždaug 3 000 elektromobilių, tačiau ir šios gamyklos darbuotojai nerimastingai laukia „Tesla“ laiško.
Kadangi Kinijos gamykla dirba ir „Tesla“ netgi čia planuoja didinti elektromobilių gamybos apimtis, tai darbuotojai gal ir nebus labai nuskriausti.
Gera žinia yra ta, kad „Tesla“ planuoja savo gamyklas JAV vėl atverti gegužės 4 dieną. Žinoma, čia tėra išreikštas optimistinis noras ir viskas priklausys nuo to, kaip amerikiečiams pavyks suvaldyti koronaviruso plitimą.
Tad į šią „Tesla“ skelbiamą datą reikia žiūrėti labai kritiškai. Juolab, kad ir vietinė valdžia dar net nebando užsiminti apie karantino priemonių švelninimą.
Be to, net ir atšaukus karantiną bei vėl leidus atidaryti gamyklas, gamintojai, tame tarpe ir „Tesla“, greičiausiai susidurs su tiekimo grandinės problemomis. Viskam grįžti į daugiau mažiau įprastą ritmą reikės laiko.