„Lamborghini Urus“ (neaišku, ar tikrojo automobilio vardas bus būtent toks) pirkėjus pasieks tik 2018 metais, tačiau „Lamborghini“ inžinieriai jau dabar dirba labai įtemptai. Užduotis tikrai nemenka – nors „Lamborghini“ praeityje gamino visureigį, markės gerbėjai nenori, kad garsiuoju buliumi pasipuoštų nerangus ir nuobodus automobilis.
Bet ką mes jau žinome apie būsimą visureigį?
Koncepcinį modelį jau matėme, tačiau teigiama, kad gamybai paruoštas modelis atrodys žymiai geriau tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Galima neabejoti, kad visureigis bus panašus į kitus „Lamborghini“ modelius ir atrodys tikrai įspūdingai. Populiariausias variklio pasirinkimas bus keturių litrų benzininė jėgainė su dviem turbokompresoriais. Atmosferiniai ir jokie dyzeliniai varikliai į „Lamborghini“ visureigį montuojami nebus – teigiama, kad jie neatitiktų visureigio charakterio, kuriam būtinas didelis sukimo momentas. Naujasis automobilis naudos tą pačią platformą kaip ir „Audi Q7“ ir „Bentley Bentayga“, bei turės tokią pačią važiuoklės valdymo sistemą.
„Lamborghini“ inžinieriai koncentruojasi į tris esmines sritis – tam, kad automobilis važiuotų kaip ir priklauso „Lamborghini“ modeliams, jis turės būti galingas, aerodinamiškas ir lengvas. Bet kur čia pažadėtoji ekologija? „Lamborghini Urus“ bus gaminamas ir su hibridine jėgaine, kuri pasižymės itin mažu išmetamo anglies dioksido kiekiu ir kuro sąnaudomis. Iš tikrųjų, yra daug manančių, kad „Lamborghini“ automobiliai negali būti hibridais, nes taip bus prarasta kompanijos tapatybė. Tačiau yra ne visai taip.
Šiais laikais ekologija turi rūpintis visi, net ir superautomobilių gamintojai, nes tai diktuoja tarptautinės taisyklės ir įstatymai. „Lamborghini“ neįsijungė į hibridinių superautomobilių varžybas tarp „Mclaren“, „Porsche“ ir „Ferrari“, tačiau hibridinė technologija į kompanijos automobilius vis tiek ateis. Gera žinia ta, kad būtent „Urus“ taps ekologiškesniu automobiliu, nuo ekologijos idėjų skleidėjų saugančiu tikrus markės superautomobilius – „Lamborghini“ vadovai teigia, kad hibridinės jėgainės į kitus automobilius montuojamos nebus.
Kol kas žinoma tik tiek, tačiau gamybai paruoštas „Lamborghini“ visureigis visuomenei bus pristatytas jau kitais metais, tuomet ir sužinosime visas detales. Galbūt tai nėra tokios daugeliui įdomios naujienos kaip vos 7 tūkst. eurų kainuojantis naujas itin ekonomiškas automobilis, tačiau tai padeda įsivaizduoti link kur juda visa automobilių pramonė.