„Maserati Levante“ turės trijų tipų variklius su turbinomis. Didžiausio populiarumo turėtų sulaukti modelis su dyzeliniu 3 litrų darbinio tūrio V6 varikliu su turbina, išvystančiu 275 AG jėgą. Šis variklis leis 100 km/val. greitį pasiekti per 6,9 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis sieks 230 km/val.
Tai tas pats motoras, kuris yra montuojamas į „Ghibli“ sedanus ir dar 2014-aisiais gavo „gražiausią garsą turinčio dyzelinio variklio“ apdovanojimą.
Kiti du varikliai – benzininiai. Galingiausiame „Levante S“ modelyje bus sumontuotas 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ benzininis variklis, gebantis išvystyti 430 AG jėgą. Šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 5,2 sekundės ir pasieks maksimalų 264 km/val. greitį.
Kita benzininė alternatyva – tai 350 AG išvystantis 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ variklis. „Levante“ modelis su šiuo varikliu 100 km/val. greitį galės pasiekti per 6 sekundes, maksimalus išvystomas greitis sieks 251 km/val. Šis motoras į "Levante" bus montuojamas nuo kitų metų.
Ateityje „Levante“ gali sulaukti ir V8 variklių, montuojamų į kitus „Maserati“ bei „Ferrari“ modelius.
Visi „Levante“ modeliai komponuojami kartu su keturių varančių ratų sistema bei aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Visureigis turi elektroniniu būdu valdomus amortizatorius ir pneumatines „pagalves“ – gamintojas žada, jog tai leis užtikrinti komfortą važiuojant bekele bei sportiškumą – ant asfalto dangos. Pretenzijas į sportiškiausio visureigio titulą rodo ir 50:50 proc. svorio paskirstymas tarp ašių.
Kaip ir įprasta prabangiam visureigiui, jo interjero detalių ir komforto įrangos pasirinkimo galimybės yra didžiulės. Pavyzdžiui, kai kurie salono apdailos elementai gaminami naudojant Ermenegildo Zegna šilko audinį, gaminą „Zegna“ šilko fabrike naudojant specialią patentuotą technologiją.
Praktiškumas „Maserati“ taip pat nepamirštas: „Levante“ galės turėti ir stogo bagažinę, ir kablį priekabai.
„Tie, kas kantriai laukė naujojo „Maserati Levante“ pasirodymo, turėtų būti maloniai nustebinti. Italai įrodė, kad ir visureigis savo elegantiškomis formomis gali prilygti sedanams. Bet „Maserati Levante“ išskirtinumas neapsiriboja vien tik išore. Tai unikalus visureigis, nes savo valdymo ypatybėmis jis prilygsta sportiniams sedanams, o jo viduje galima mėgautis prabanga, kuria iki šiol garsėjo „Maserati“ sedanai“, – pristatymo metu sakė „Maserati“ prekės ženklo vadovas Martynas Lukošiūnas.
Pasak M. Lukošiūno, susidomėjimas naujuoju „Maserati Levante“ visureigiu Lietuvoje itin didelis – pasirašytos daugiau kaip 5 sutartys dėl šio automobilio įsigijimo. Be to, šiuo metu daugiau kaip 50 klientų yra susidomėję galimybe išbandyti šį automobilį jam pasiekus Lietuvą.