10 metų
Tiek laiko praėjo nuo tada, kai paskutiniai „Hummer H3“ paliko gamyklą. Civiliams skirti „Hummer“ visureigiai buvo gaminami 1992-2010 metais, tačiau tik pirmoji karta turėjo realių sąsajų su karyba.
2010-aisiais, kai „General Motors“ nutraukė „Hummer“ gamybą, elektriniai pikapai buvo neįsivaizduojami. Pilnai įkrautas populiariausias elektromobilis „Nissan Leaf“ galėjo įveikti tik apie 120 km. O įkrovimo stotelių tinklas buvo tiesiog tragiškai mažas. Be to, elektromobiliai buvo labai brangūs dėl savo labai brangių baterijų. 2010 metais baterijų kaina buvo apie 1200 dolerių už 1 kWh. Dabar – 200$/kWh. Per ketverius metus ta kaina turėtų susitraukti dvigubai.
1000 AG
Tokia galia gali pasigirti naujasis „Hummer EV Edition 1“, turintis tris elektrinius variklius. Jie suka visus keturis automobilio ratus. Tokios galios pakanka, kad „Hummer EV“ iki 100 km/val. įsibėgėtų per kiek daugiau nei 3 sekundes.
Tuo tarpu kuklesni EV2 ir EV2X turi po du variklius 625 AG, o EV3 turi tris variklius ir 800 AG.
4 vairuojami ratai
Taip, „Hummer EV“ turi ne tik keturis varomus, bet ir keturis vairuojamus ratus. Tai pagerins 5,5 metrų ilgio pikapo manevringumą ir padės susitvarkyti su bekelės iššūkiais. Ratai gali pasisukti į priešingas puses, sumažindami automobilio apsisukimo spindulį, arba į tą pačią pusę, leisdami „Hummer EV“ ropoti šonu kaip krabui.
560 km
Tokį atstumą įveiks pilnai įkrautas aukščiausios komplektacijos „Hummer EV“. Tačiau net pigiausia EV2 versija turėtų nuvažiuoti apie 400 km.
350 kW
Tokia yra maksimali „Hummer EV“ įkrovimo galia. Išvertus į suprantamesnę kalbą, tai yra 160 km per 10 minučių. Žinoma, jei surasite įkrovimo stotelę, kuri turi tokias galimybes.
60 cm
Tokio gylio upelius „Hummer EV“ įveiks be baimės. Šis automobilis yra sutvertas bekelei. Jis gali pasikelti net 15 cm, turi dugno apsaugas ir didžiules bekelės padangas. Kaip ir ankstesnių „Hummer“, taip ir šio ratai yra visai arti priekio, todėl šis automobilis mielai dardės akmenuotais takais.
5
Tiek žmonių gali susėsti „Hummer EV“ salone. Jis įrengtas gana paprastai, bet prabangiai ir šiuolaikiškai. Jame dominuoja du dideli ekranai – 12,3 colių ekranas pakeitė įprastą prietaisų skydelį, o 13,4 colių įrenginys yra centre ir leidžia pasiekti visas papildomas automobilio funkcijas.