Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „Ford Focus“ jau Lietuvoje: dar daugiau inovacijų ir dėmesys saugumui

„Ford Focus“ nuo pat pirmosios kartos pasirodymo 1998 metais buvo vienas svarbiausių koncerno modelių, visuomet žymėjęs svarbų posūkį „Ford“ dizaino filosofijoje. Šiemet debiutavusi ketvirtoji „Focus“ karta – ne išimtis. C klasės automobilis nepanašus nė į vieną šiuo metu gaminamą „Ford“ modelį, o ir su pirmtaku jis neturi nieko bendro. Naująjį „Focus“ nuo penktadienio jau galima pamatyti bei išbandyti ir Lietuvos „Inchcape Motors“ salonuose.
„Ford Focus“
„Ford Focus“ / Gamintojo nuotr.

Naujasis „Focus“ gavo visiškai naujo – gaivaus ir sportiško – dizaino kėbulą, kuris gali būti trijų tipų – sedano, hečbeko ir universalo. Konstrukcijos tvirtumas ir moderniausios pasyviojo saugumo sistemos lėmė, kad naujasis „Ford Focus“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose gavo aukščiausią – penkių žvaigždučių – įvertinimą.

„Ford Focus“ buvo kuriamas nuo nulio, tiksliau, nuo platformos. Ji visiškai nauja ir vėliau taps pagrindu kitiems panašaus dydžio „Ford“ modeliams. Platformos universalumas leido „Focus“ konstruoti net su trimis skirtingomis galinėmis pakabomis – įprasta, daugiasvirte galingesnėms modifikacijoms ir su beveik gulsčiais amortizatoriais modifikacijoms su universalo kėbulu. Ateityje platforma leis adaptuoti ir visų varančiųjų ratų versijas.

Gamintojo nuotr./„Ford Focus“
Gamintojo nuotr./„Ford Focus“

„Naująjį „Focus“ norisi paglostyti. Ir nors žinau, kad vėliau atsiras kur kas agresyvesnės „Focus“ versijos ST ir RS, automobilis atrodo labai draugiškas bei pasirengęs padėti savo vairuotojui ir keleiviams. Tam tikslui skirtos ir pagalbinės valdymo bei pasyviojo saugumo sistemos, patogi vairuotojo darbo vieta, erdvus salonas bei itin moderni komunikacijos sistema. Akivaizdu, kad naujasis „Focus“ yra didelis „Ford“ žingsnis į priekį“, – konstatavo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė.

Naujojo „Focus“ salonas – sportiškumo ir švarių linijų oazė. Ir nors „Ford“ savitumas viduje atpažįstamas, prietaisų skydelio ir priekinės panelės plastika primena geriausius aukštos klasės automobilių pavyzdžius. Na o modifikacijose su nauja 8 laipsnių automatine pavarų dėže į akis iškart kris apvalus dėžės valdymo ritulys perjungimo svirties vietoje.

Dideli pokyčiai ir nematomoje dalyje – „Focus“ pirmasis koncerno modelis, kuriame diegiama „FordPass Connect“ sistema su modemu, SIM kortele ir Wi-Fi bevielio ryšio zona automobilyje. Kartu su išmaniajam telefonui skirta programėle „FordPass“ ji leidžia susikurti naują bendravimo su automobiliu ir kai kurių jo funkcijų valdymo būdą. Programėlė leidžia dar būnant namuose susikurti maršrutą navigacijos sistemai, patikrinti degalų lygį, užrakinti/atrakinti ar užvesti automobilį, kad sušiltų variklis ir salonas.

Variklių gamoje kol kas bus siūlomos dvi modifikacijos su daugybę apdovanojimų pelniusiu trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininiu varikliu, kurio galia gali siekti 100 arba 125 AG. Taupiausia jo versija 100 km kelio sunaudoja vos 3,5 litro benzino.

Alternatyva – trijų cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ generuojantis 150 arba 182 AG. Vėliau variklių šeima pasipildys 1,5 ir 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniais varikliais.

Tuo metu pagalbinių sistemų skaičius išaugo tiek, kad „Ford“ jas sujungė į bendrą infrastruktūrą, pavadintą „Ford Co-Pilot360“. Sistemoje stabdymo, linijų laikymosi, autopiloto, automobilio statymo ir kitos sistemos, padedančios vairuotojui įvairiose situacijose.

Naujasis „Focus“ taip pat gavo visą komplektą modernizuotų elektroninių saugumo sistemų, kurios padeda atpažinti kliūtis keliuose, išvengti susidūrimo ir saugiai stabdyti.

„EuroNCAP“ testai jau patvirtino, kad „Ford Focus“ yra vienas saugiausių automobilių savo klasėje.

Lietuvoje naujasis „Focus“ kainuoja nuo 16 206 EUR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?