„Tautos automobilis“ – viena iš 12-os konkurso Lietuvos „Metų automobilis“ nominacijų. Jei Metų automobilį renka komisija, tai Tautos automobilį galite išrinkti jūs – balsuodami apklausoje.
Su visais pretendentais supažindiname atsitiktine tvarka. Visus aprašymus rasite čia.
Balsavimas – šio teksto apačioje.
Apie „Ford Focus ST“
„Focus ST“ hečbekas – komplektuojamas su „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio varikliu, generuojančiu 280 AG. Arba, galima rinktis dyzelinį „EcoBlue“ šeimos 2 litrų darbinio tūrio variklį, generuojantį 190 AG. Pastarasis bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o benzininė versija – ir su automatine septynių laipsnių dėže.
Benzininė versija, dalyvaujanti konkurse, iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,7 sekundės, turbininiame variklyje pritaikyta „Ford GT“ ir „Ford F-150 Raptor“ išbandyta turbinos vėlavimo (turbo lag) neutralizavimo sistema, leidžianti išlaikyti stabilią trauką plačiame sūkių diapazone. ST su šiuo varikliu 100 km kelio suvartoja nuo 7,9 litro degalų.
ST pirmą kartą komplektuojamas su elektronikos valdomu riboto praslydimo diferencialu eLSD ir pakabos monitoringo bei adaptavimo technologija „Continuously Controlled Damping“ (CCD), kuri kas 2 milisekundes apdoroja informaciją, gautą iš svarbiausių pakabos taškų ir atitinkamai keičia amortizatorių charakteristikas.
Štai kaip „Ford Focus ST“ įvertino konkurso Lietuvos „Metų automobilis“ komisijos narys Ramūnas Fetingis:
Susipažinkite su techniniais duomenimis ir balsuokite apklausoje:
Ford Focus ST | |
Variklis | 2.3L Ecoboost |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 280 AG/ 206 kw |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 420 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 5,7 |
Maksimalus greitis km/val. | 250 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 10,8 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 32 090 |