Kaip 15min papasakojo „Audi“ atstovė Lietuvai ir Latvijai Ilze Grase – Ķibilde, buvo nuspręsta paskelbti konkursą reklamos ir viešųjų ryšių įmonėms – kaip kuo išradingiau Lietuvoje pristatyti naują šios klasės narį, skirtą jauniems veržliems vartotojams.
Nuspręsta pasirinkti „VRP Hill+Knowlton Strategies“ idėją – laikinai paversti ryškų mažylį „Audi Q2“ Vilniaus simboliu. Juo labiau, kad Žaliasis tiltas – vieta, provokuojanti istorines diskusijas. Taip pat – tai mėgiama asmenukių vieta.
Pamatykite, kaip tai įvyko naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį.
P.S. Šią naktį automobilis bus nukeltas ir iškeliaus į Klaipėdą. Vėliau pasieks Kauną ir „Žalgirio“ arenoje bus eksponuojamas liepos 18 d. – Lietuvos ir Ispanijos krepšinio rungtynių metu.