Daugiau techninių detalių paaiškės netrukus, o kol kas 15min praneša tai, kad buvo pasakyta pasaulinės premjeros metu.
Elektromobilių gamyba Čekijoje jau prasidėjo, tačiau pasiūla kol kas bus ribota. Lietuvoje Coupe pamatysime antroje metų pusėje. Tačiau iš esmės tai bus demonstraciniai automobiliai. Kainos kol kas nėra paskelbtos, tačiau tikėtina, kad Coupe RS bus brangesnis už standartinį ENYAQ iki 20 proc. Portalas Autocar.com mini pradinę 66 000 Eur ribą.
Coupe turi geresnį aerodinaminį koeficientą, šio modelio programinė įranga leis greičiau įkrauti elektromobilio bateriją, nuo 10 iki 80 proc. per 29 min. Palaikoma įkrovos galia – 135 kW (paprastame „Enyaq“ – 125 kW). Ratų dydis įspūdingas: nuo 19 iki 21 colio.
Škoda Enyaq Coupe techniniai duomenys
Nors Coupe stogo linija padeda sukurti jausmingesnį dizainą, gamintojo teigimu galinėje sėdynėje vietos nesumažės. Tačiau bagažinėje bus 15 l mažiau erdvės, nei tradiciniame ENYAQ.
„Enyaq Coupe“ bus siūlomas su dviejų dydžių akumuliatorių baterijomis: 62 kWh (panaudojama talpa 58 kWh) ir 82 kWh (77 kWh). Galimi keturi komplektacijų lygiai. Pradedant nuo 132 kW (177 AG) tik viena ašimi (galine) varomu „Enyaq Coupe iV 60“ su mažesniu akumuliatoriumi ir 150 kW (201 AG) „Enyaq Coupe iV 80“ viena ašimi varomo modelio. Ir baigiant abiem ašimis varomais modeliais.
Dviejų variklių AWD versijos komplektuojamos su 82 kWh paketu. „Enyaq Coupe iV 80x“ galia siekia 195 kW (262 AG), o pats galingiausias „Enyaq Coupe RS iV“ išvysto 220 kW (295 AG) ir 460 Nm sukimo momentą.
RS modeliui teprireikia 6,5 sekundės, kad įsibėgėtų nuo 0 iki 100 km/val. Didžiausias greitis – 180 km/val., o tai yra 20 km/val. daugiau nei kiti „Enyaq Coupe“.
Kalbant apie važiavimo atstumą, efektyviausias modelis yra „Enyaq Coupe iV 80 RWD“, viena įkrova nuriedantis iki 545 km (WLTP ciklu).
Tiesa, premjeros metu tai nebuvo akcentuota, tačiau „Enyaq Coupe“ iš esmės yra VW ID.5 giminaitis iš Čekijos. Plačiau apie VW ID.5 skaitykite čia.