ID.5 salonai stebina erdvumu, o novatoriški valdymo sprendimai ir žmogaus-automobilio sąsaja (HMI) leidžia tiek vairuotojui, tiek keleiviams valdyti automobilį, jo pramogų ir vairuotojo asistentų sistemas. ID.5 yra visados prijungtas prie interneto ir nuotoliniu būdu gaus visus patobulinimus bei atnaujinimus. Lietuvoje „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ pasirodys 2022 m. pradžioje.
Progresyvūs ir junglūs vairuotojo pagalbininkai
Navigacijos sistema, „Car2X“ duomenys ir kartu veikiančios išmanaus prisitaikančio greičio palaikymo bei juostos išlaikymo sistemos leidžia važiuoti pusiau autonomiškai, todėl kelionė tampa dar lengvesnė, saugesnė ir mažiau įtempta. O „ID.Light“ sistema įspėjimus vairuotojui pateikia vizualiai. Parkuotis taip pat tapo dar lengviau – „Park Assist Plus“ su atminties funkcija padeda vairuotojui surasti stovėjimo vietą, įvažiuoti ir išvažiuoti iš jos bei gali atlikti anksčiau įsimintus manevrus.
Trys galios lygiai
2022 m. pasirodysiantis kupė visureigis bus siūlomas su trimis skirtingomis jėgainėmis. „ID.5 Pro“ galinius ratus varys 128 kW/174 AG galios, o „ID.5 Pro Performance“ – 150 kW/204 AG galios motoras. „ID.5 GTX“ turi po motorą ant priekinės ir galinės ašies. Ši visų varančiųjų ratų sistema išvysto 200 kW/299 AG. Ji leidžia 100 km/val. pasiekti per 6,3 s ir išvystyti maksimalų 180 km/val. greitį.
Iki 520 km vienu įkrovimu
Visos ID.5 versijos naudoja didelę, ilgiems atstumams pritaikytą 77 kWh talpos bateriją. ID.5 vienu įkrovimu galės įveikti iki 520 km (pagal WLTP), o GTX versija – iki 480 km (pagal WLTP).
Erdvus ir elegantiškas dizainas
ID.5 pagamintas ant vietą taupančios MEB elektromobilių platformos. Automobilio ilgis siekia 4,6 m, ratų bazė – 2,77 m, o viduje keleiviams skirta tiek erdvės, kiek įprastiniame didesnės klasės visureigyje. Bagažinėje telpa 549 litrai krovinių, o nulenkus galines sėdynes – 1 561 litras. ID.5 palieka ultramodernaus, galingo ir elegantiško automobilio įspūdį – stogo linija grakščiai tęsiasi per visą kėbulą, nusileidžia anksčiau ir susilieja su funkcionaliu spoileriu. Dėl 0,26 siekiančio pasipriešinimo orui koeficiento, elektra naudojama ypač efektyviai.
Du ekranai ir valdymas balsu
Automobilio valdymas sukoncentruotas dviejuose ekranuose – už vairo yra mažesnis ekranas, o antrasis, 12 colių įstrižainės, įrengtas centrinėje konsolėje. ID.5 taip pat galima valdyti balsu ištarus „Hello ID.“, automobilis ant priekinio stiklo projektuoja informaciją, pavyzdžiui, navigacijos nuorodas, kurios atrodo lyg būtų maždaug 10 m atstumu priešais vairuotoją.
Naujausios apšvietimo technologijos
ID.5 vairuotoją pasitinka priekinių ir galinių žibintų pabudimo rutina, ant žemės iš veidrodėlių projektuojamas ID. šeimos ženklas. Tiek priekiniai, tiek galiniai žibintai naudoja naujausią LED technologiją.
Nuo komfortiško iki sportiško
Vairuotojas gali pasirinkti iš kelių vairavimo profilių, kurie nustato kaip veiks elektriniai motorai ir vairo sistema. Papildomai galima pasirinkti progresyvų vairo mechanizmą, kurio jautrumas priklauso nuo ratų pasukimo kampo ir adaptyvią DCC važiuoklę, kuri leidžia rinktis tarp komfortiško ir sportiško vairavimo. ID.5 galima įsigyti su ratlankiais, kurių dydis siekia nuo 19 iki 21 colio.
Patogus įkrovimas
ID.5 galima krauti tiek 11 kW kintamos srovės stotelėse ar iš kroviklio namuose, tiek 135 kW tiesioginės srovės greitojo įkrovimo stotelėse. Jose per 30 minučių krovimo ID.5 atsargas galima papildyti 390 km, o „ID.5 GTX“ – 320 km įveikiamo atstumo.
Transformacija „Nulio link“
Tikslas elektrifikuoti visus naujai gaminamus automobilius ir naujoji ACCELERATE prekės ženklo strategija skatina ir skaitmeninę „Volkswagen“ transformaciją. ID.5 priartina kompaniją prie tapimo programine įranga paremtu mobilumo verslu.