15min jau rašė, kad prie „Regitros“ padalinių susiformavo „gyvos“ eilės. O transporto priemonių savininkai, norėję internetu priregistruoti įsigytas transporto priemones (jei jos prieš tai jau buvo registruotos mūsų šalyje), taip pat patyrė didelių sunkumų. Sistema „eKETRIS“ strigo, jei ji ir leisdavo įkelti dokumentą, strigdavo priimdama mokėjimą už paslaugas.
„Jau tris valandas žiūriu į besisukančius ratukus Regitros paslaugų svetainėje. Niekas nesikeičia, išregistruoti/įregistruoti automobilio neįmanoma“, – antradienio vakarą rašė skaitytoja Modesta.
Vėliau reikalai lyg ir pajudėjo, bet sistema nepriėmė mokesčio už paslaugą, negalėjo nukreipti į internetinę bankininkystę, kompiuterio ekrane skaitytoja išvydo tokį vaizdą:
Todėl jau liepos 1 d. (nes paslauga vis tiek dar neveikė) rinkosi paprastą mokėjimą per el.banką.
Akivaizdu, kad tokie sutrikimai kėlė daugybę aistrų. Net ir suspėję įsigyti transporto priemones birželio mėnesį žmonės, negalėjo to deklaruoti, todėl pyko, kad nepelnytai turės mokėti registracijos mokestį, kurio dydžius pateikiame lentelėje:
Įmonės „Regitra“ atstovė ryšiams su visuomene Emilija Bardauskienė nuramino, kad, jei žmogus elektroninėje transporto priemonių registravimo sistemoje pateikė prašymą įregistruoti transporto priemonę ir jis buvo patvirtintas iki birželio 30 d. 00.00 val., viskas gerai ir registracijos mokesčio mokėti nereikės.
Tokiu atveju asmuo sistemoje turi būti gavęs automatinį pranešimą, kad prašymas priimtas ir prašoma apmokėti išankstinę sąskaitą. Mokėjimą galima atlikti ir liepos 1 d.
Štai tokio pranešimo pavyzdys:
„Regitra“ stengėsi aptarnauti kuo daugiau klientų
„Regitra“ suskaičiavo, kad konsultacijų telefonu ar elektroniniu paštu poreikis per karantiną ir po jo išaugo vidutiniškai 1,5–2 kartus, todėl prisiskambinti konsultantams buvo daug sunkiau. Informacijos centras vienu metu telefonu gali aptarnauti 25 klientus. Kai visos linijos užimtos, klientai girdi užimtumo signalą, taip pat kai kuriais atvejais gali nebūti kvietimo signalo. Pasirinkus paslaugą vidutinis laukimo laikas yra apie 6 minutes.
Kalbant apie elektronines paslaugas, Transporto priemonių registracijos sistema (eKETRIS) dėl didelio klientų srauto šiuo metu veikia su sutrikimais, kadangi prisijungusių prie sistemos naudotojų skaičius yra išaugęs iki 10 kartų.
Klientai, kurie užsakymus iki liepos 1 d. pateikė internetu, registracijos mokesčio mokėti neturės. Jei užsakymas bus pateiktas, patvirtintas ir apmokėtas, registracijos liudijimą ir numerio ženklus galima atsiimti ir vėliau, t. y. po liepos 1 d., ir tokiu atveju registracijos mokestis nebus taikomas.