Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Premjera: pasauliui pristatyti elektriniai „Volkswagen ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“

„Volkswagen Commercial Vehicles“ ir „Volkswagen Passenger Cars“ pristatė naujuosius „ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“ – koncepcinius elektrinius autobusiukus, rašoma pranešime.
 „ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“ elektriniai autobusiukai
„ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“ elektriniai autobusiukai / VW nuotr.

Abu nulinių emisijų automobiliai yra savotiška furgono ikonos T1 atspindys elektrinio mobilumo eroje. „ID.Buzz“ bus gaminamas ir transportuojamas klimatui neutraliu būdu – tai pirmasis toks furgonas pasaulyje. Jo gamyboje taip bus naudojama daug perdirbtų medžiagų, automobilio salone atsisakyta natūralios odos.

Europoje šie elektromobiliai bus parduodami su 77 kWh baterija (bendra jos talpa siekia 82 kWh) ir galinę ašį varančiu 150 kW elektros motoru. „ID.Buzz“ palaikys iki 11 kW galios kintamos arba iki 170 kW tiesioginės srovės įkrovimą. Pastarasis leis per maždaug pusvalandį bateriją įkrauti nuo 5 iki 80 proc. Maksimalus „ID.Buzz“ modelių greitis elektroniškai apribotas iki 145 km/val., jie abu gaminami ant grupės MEB elektromobilių platformos.

Atstumas tarp galinės ašies ir kėbulo krašto taip pat labai trumpas, todėl kompaktiškas 4 712 mm kėbulas turi išties ilgą ratų bazę, kuri siekia 2 988 mm.

„ID.Buzz“ vairuotojai ir keleiviai galės mėgautis atviros erdvės koncepto salonu. Įvertinus jų kompaktišką dydį, abu modeliai pasiūlys ypač daug vietos. Keleivinė versija sudarys draugiškos ložės įspūdį ir turės daug erdvės ne tik penkiems keleiviams, bet ir jų bagažui 1 121 l talpos krovinių skyriuje. Nulenkus galinę sėdynę, ši erdvė išsiplės iki 2 205 l. Vėliau pasirodys ir šešiavietės, septynvietės bei prailgintos ratų bazės versijos. Krovininis „ID.Buzz Cargo“ pasiūlys vietos dviem arba trims keleiviams bei atskirtą 3,9 m3 erdvę kroviniams, į kurią tilps du europadėklai.

Skaitmeninis ir prisijungęs – naujas, bet kartu įprastas „Bulli“

Visa informacija pateikiama skaitmeniniu būdu ergonomiškiausiuose taškuose. Vairuotojui skirtas „Digital Cockpit“ turi net 5,3 colio įstrižainės ekraną, o standartiškai centre montuojama 10 colių įstrižainės „Ready 2 Discover“ arba papildomai pasirenkama 12 colių „Discover Pro“ multimedijos sistema suteiks galimybę naudotis jungliomis „We Connect“, „We Connect Plus“ sistemomis, išmaniuosius telefonus prijungti per „App-Connect“ arba belaidę „App-Connect Wireless“. Pastaroji į „ID.Buzz Cargo“ bus montuojama papildomai.

Vairuotojo pagalbininkai – pakeliui į autonominį vairavimą

Į „ID.Buzz“ montuojami tokie inovatyvūs vairuotojo asistentai, kaip automatinio parkavimosi sistema su atminties funkcija, „Car2X“ apsikeitimo informacija sistema, kuri praneša apie pavojus ir kliūtis netoliese, bei naujausia jungli „Travel Assist“ sistema. Ji ne tik atsižvelgia į kitų automobilių pateiktus duomenis ir įgalina pusiau autonominį vairavimą, bet ir pirmą kartą magistralėse keliaujant 90 km/val. ir didesniu greičiu galės persirikiuoti į kitą eismo juostą. Gausiausios komplektacijos „ID.Buzz“ turės net 30 skirtingų vairuotojo asistentų, o ateityje, pasinaudojant nuotoliniais atnaujinimais, šis skaičius galės išaugti ir iki 35.

VW grupės elektromobiliai surenkami ant MEB platformos. Šiuo metu ant jos gaminama 30 proc. visų grupės automobilių, o iki 2025-ųjų šis skaičius turėtų pasiekti 80 proc.

Naujieji „ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“ gaminami „Volkswagen Commercial Vehicles“ fabrike Hanoveryje (Vokietija). Gamybos automatizavimas kai kuriose proceso dalyse siekia net 90 proc.

Išankstiniai „ID.Buzz“ ir „ID.Buzz Cargo“ užsakymai Lietuvoje prasidės gegužę, o pirmieji automobiliai atkeliaus 2022-ųjų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kištukiniai lizdai su USB jungtimi: ekspertas pataria, ką reikia žinoti prieš perkant
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas