Tai yra D segmento etalonas – tiek sedanas, tiek universalas. Kiekvienas D segmento naujokas turi praeiti lyginimo su „Passat“ testą ir bandyti pralaimėti kuo mažiau rungčių – apie pergalę erdvės, ekonomiškumo, kainos ir kokybės santykio srityse konkurentams galvoti sunku.
Atnaujintas „Passat“ – dar vienas kelrodis rinkai, koks turi būti D segmento automobilis, kokia turėtų būti jo kaina ir ką už tą kainą klientas turėtų tikėtis rasti standartinėje įrangoje, kuri šįkart – itin gausi. Kaip ir variklių, pavarų dėžių bei išskirtinių apdailų pasirinkimo gama.
VW Passat | |
Variklis | 2.0 TSI OPF |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 140/190 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 320 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 7,7 |
Maksimalus greitis km/val. | 232 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 7,9/6,6/7,2 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 25 900 |
Balsuokite apklausoje už savo favoritą iki lapkričio 29 d. ryto.