Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Renkame „Tautos automobilį“: greitas ir išmanus „Mercedes Benz GLE“

„Mercedes-Benz GLE“ siūlo ne vieną išskirtinę inovaciją, o kai kurios automobilyje apskritai panaudotos pirmą kartą. Šis automobilis – vienas iš 38, pretenduojančių į „Tautos automobilio“ titulą. Balsuokite apklausoje ir išrinkite savo favoritą.
Mercedes Benz GLE, konkurso „Metų automobilis 2020“ dalyvis
Mercedes Benz GLE, konkurso „Metų automobilis 2020“ dalyvis / Vytauto Pilkausko nuotr.

Štai kaip „Mercedes-Benz GLE“ apibūdino konkurso Lietuvos „Metų automobilis“ komisijos narys Renaldas Gabartas:

VIDEO: „Mercedes Benz GLE: išrinkite Tautos automobilį

O čia apklausa, kurioje galite atiduoti savo balsą. Pažymėkite savo favoritą ir tuomet apačioje spauskite mygtuką BALSUOTI.

Automobilių aprašymus rasite čia.

Kuo ypatingas „Mercedes Benz GLE“

Viena iš inovacijų – hidropneumatinė aktyvi pakabos reguliavimo sistema „E-Active Body Control“, valdoma 48 voltų įtampos technologija. Tai yra vienintelė tokio tipo sistema rinkoje, kurios amortizatorių bei spyruoklių kietumas reguliuojamas kiekvienam ratui individualiai. Tai užtikrina preciziškai tikslią ir greitą pakabos reakciją į važiavimo sąlygas, tad keleiviai gali mėgautis aukščiausiu komfortu bet kokiame kelyje, o vairuotojas – puikiomis valdymo savybėmis posūkiuose.

Visureigis savo klasėje įrašė ne vieną naują standartą, kurio kitiems pasiekti dar nepavyko. Vienas iš jų – aerodinaminis efektyvumas, naujojo „Mercedes-Benz“ visureigio Cd koeficientas tėra vos 0,29. Ankstesnio GLE koeficientas 0,32 jau buvo riba, kurią visureigį projektuojantiems inžinieriams pasiekti buvo itin sunku.

Mercedes Benz GLE
Variklis Dyzelinis
Maks. galia, AG;kW;aps./min. 272 / 200 / 3400-4600
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. 600 / 1200-3200
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. 6,6
Maksimalus greitis km/val. 230
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km 9,1-8,4 / 6,6-6,3 / 7,5-7,1
Pigiausio modelio kaina EUR 67 700

GLE interjere montuojami du 12,3 colio įstrižainės ekranai, išdėstyti vienas šalia kito. Multimedija valdoma intuityvia naująja sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX), atskiriančia vairuotojo balsą ir turinčia daug kitų modernių funkcijų. Tereikia anglų kalba kreiptis į automobilį „Hi, Mercedes“ ir pasakyti, kokius parametrus (tarkime temperatūrą) norėtumėte pakeisti.

Pavyzdžiui, automobilis suvokia, kurio žmogaus – vairuotojo ar keleivio – ranka priartėjo prie lietimui jautraus ekrano, ir pagal jo pomėgius sukonfigūruoja bei išryškina tam tikras meniu funkcijas. Plačiau skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?