Naujasis „Tarraco“ yra didžiausias SEAT šeimos SUV automobilis, gerokai didesnis nei jaunieji šios šeimos nariai – „Ateca“ ir „Arona“. Jis savyje derina moderniausias technologijas, dinamiką, puikų valdymą, praktiškumą, funkcionalumą ir eleganciją bei progresyvią išvaizdą. „Tarraco“ turi daug privalumų, kuriuos suteikia didelis automobilis, kuris leidžia mėgautis gyvenimu visais atžvilgiais.
Štai kokią pasaką apie didžiausią „Seat“ SUV pasekė konkurso Lietuvos „Metų automobilis“ komisijos narys Egidijus Babelis:
Automobilis išsiskiria savo komfortu, tačiau tuo pat metu jis suteikia ir dinamikos pojūtį, yra ekonomiškas ir patikimas. Visi varikliai turi tiesioginio degalų įpurškimo sistemas, turbinas ir „Start-Stop“ technologiją, jų galia – nuo 150 iki 190 AG.
Pirkėjams bus siūlomi du benzininiai varikliai: 4 cilindrų 1,5l TSI variklis turintis 150 AG ir montuojamas su 6 laipsnių mechanine greičių dėže bei priekinių ratų pavara. Taip pat 2,0l 190 AG variklis, kuris montuojamas su automatine DSG pavarų dėže ir varomas visais ratais. Siūlomi ir du dyzeliai, abu 2,0l TDI, kurių galia – 150 ir 190 AG. Silpnesnis gali būti su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir varomas priekiniais ratais arba automatine 7 laipsnių DSG dėže, ir varomas visais keturiais ratais. Galingesnė versija bus varoma tik visais ratais ir su automatine DSG pavarų dėže. Vėliau pirkėjams bus pasiūlytos ir versijos su alternatyviomis technologijomis.
Susipažinkite su techniniais duomenimis ir balsuokite apklausoje:
Seat Tarraco | |
Variklis | 2 l TDI |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 190 (140) / 3500 – 4000 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 400 / 1750 – 3250 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 8 |
Maksimalus greitis km/val. | 210 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 6,4 / 5,1 / 5,6 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 29 641 |