2016 10 31 /2022 10 31

Ritualinis tiuningas: į paskutinę kelionę – moderniausiu katafalku

„Sunku pasakyti, kiek katafalkų važinėja Lietuvos keliais. Nes didesnė jų dalis stovi garažuose“, – sakė Raimundas Pocius, buvęs Lietuvos ritualinių paslaugų asociacijos (LRPA) valdybos pirmininkas. Priežastį nesunkiai nuspėsite – katafalkų autoparkas yra beviltiškai senas, vidutiniškai 15 metų.

Tad nieko nuostabaus, kad daugelis juodųjų „paskutinės kelionės“ limuzinų jau nebevažiuoja. O savininkams gaila tokį turtą atiduoti į metalo laužą. Tad senus sovietinius katafalkus, pagamintus ant UAZ, RAF ar amerikietiškų „Cadillac“ bazės, dengia užmaršties dulkės.

Anot R.Pociaus, nieko nuostabaus, kad Lietuvoje naudojami katafalkai tokie seni – parodoje nusipirkti naują tokį automobilį neišgali nė viena įmonė, nes kainos prasideda nuo 100 tūkst. eurų. Mokėti tiek pinigų iš anksto, žinant, kad jie negrįš, nėra ekonominės logikos. Todėl perkamos arba senienos, arba užsienyje perdaromi naudoti serijiniai prabangūs automobiliai, kurių pavyksta įsigyti pigiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis