Tiesa, „LADA Vesta“ pristatymas vyko neparodant interjero, taigi neaišku, ar jis buvo baigtas kurti.
Naujasis VAZ modelis žadėjo nustebinti nauja garso ir informacine sistema. Šios kartos automobilis jau turėjo technologiškai priartėti prie paprasčiausių prancūziškų modelių (nes AVTOVAZ dalininkas yra „Renault“).
Tačiau dabar Rusijos automobilių gamintojas atsidūrė aklavietėje – gali į naują VAZ sudėti tik rusiškas detales, prancūziškų ir kitų importinių negauna. Todėl Iževske esanti LADA gamykla, kurioje surenkami Rusijoje populiariausi „Vesta“ modeliai, turi pradėti viską iš naujo. Arba leisti tik senuosius modelius, kuriems dar nereikėjo prancūziškų technologijų.
Pirmasis Udmurtijos (autonominės respublikos, esančios Rusijos sudėtyje) vicepremjeras Konstantinas Suncovas pripažino, kad mažiausiai dvejus metus ieškos galimybių sukurti rusiškus pakaitalus užsienietiškiems.
Primename, kad „LADA Vesta FL“ turėjo pasirodyti rinkoje 2021 m. pabaigoje. Tačiau demonstracinės versijos iš gamyklos išvažiavo tik vasario 22 d. Ir tik labai trumpam.