„Škoda Enyaq iV“ bus gaminamas ar tos pačios „Volkswagen“ koncerno MEB platformos, kaip ir VW ID.3 bei artimiausiu metu pasirodysiantys VW ID.4 bei „Audi Q4 e-tron“, – rašo autoritetingiausias elektromobilių mėgėjų tinklaraščio „100 proc. elektrinis“ autorius Dainius Jakas.
Skirtingai nuo ID.3, kuris yra hečbekas, „Enyaq iV“ yra ypač populiaraus SUV segmento atstovas, tad labai tikėtina, kad „Enyaq iV“ bus populiaresnis, nei ID.3.
Populiarumo turėtų pridėti ir kaina, kuri turėtų prasidėti nuo 35 000 Eur. Tiesa tai – pigiausio iV50 modelio kaina, kuris bus gaminamas vėliau. Dabar „Škoda“ svetainėje galima rasti teiginį, kad kaina „prasideda nuo“ 40 000 Eur (iV 60).
Paprastai „Enyaq iV“ bus varomi galine ašimi, bet „Škoda“ siūlys ir visais ratais varomus modelius 80X bei vRS.
Iš viso bus siūlomos 5 „Enyaq iV“ konfigūracijos:
1.Enyaq iV 50. 55 kWh talpos baterija (52 kWh panaudojamos talpos), variklio galia – 109 kW, nuvažiuojamas atstumas – 340 km pagal WLTP, galinė varoma ašis.
2. Enyaq iV 60. 62 kWh talpos baterija (58 kWh panaudojamos talpos), variklio galia – 132 kW, nuvažiuojamas atstumas – 390 km pagal WLTP, galinė varoma ašis.
Enyaq iV 80. 82 kWh talpos baterija (78 kWh panaudojamos talpos), variklio galia – 150 kW, nuvažiuojamas atstumas – 500 km pagal WLTP, galinė varoma ašis.
Enyaq 80X. 82 kWh talpos baterija (78 kWh panaudojamos talpos), variklių galia – 195 kW, nuvažiuojamas atstumas – 460 km pagal WLTP, varomi visi keturi ratai
Enyaq vRS. 82 kWh talpos baterija (78 kWh panaudojamos talpos), variklių galia – 225 kW, nuvažiuojamas atstumas – 460 km pagal WLTP, varomi visi keturi ratai.
Kas bus „Škoda Enyaq iV“ konkurentai?
„Volkswagen ID4“, „Nissan Ariya“, „Hyundai Ioniq 5“, „Tesla Model Y“, „Audi Q4 e-tron“ bei kiti panašaus dydžio „visureigiai“. Atrodo, kitais metais turėsime tikrai įdomių elektrinių SUV!
„Škoda Enyaq iV founders edition“ galima rezervuoti jau dabar, o pagamintus automobilius planuojama klientams pradėti pristatinėti 2021 metų pavasarį. Užsakymo sistema – identiška ID.3 startui. Iš pradžių bus siūlomi tik brangesni iV60 bei iV80 founders edition variantai, o vėliau bus galima nusipirkti ir pigiausius modelius.
„Kažkodėl manau, kad tie, kas jau užsisakė ir sumokėjo už savo Volkswagen ID3 1st edition, turėtų nagus nusigraužti“, – apibendrina Dainius Jakas.
P.S. Iš toliau „Enyaq iV“ dėl ypatingų priekinių grotelių, kuriomis gamintojas labai didžiuojasi, labai nesunku sumaišyti su BMW!