Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Subaru Outback“ – šeštoji klasės lyderio karta atkeliavo į Lietuvą

Oficialią „Subaru“ atstovybę, „JMA centrą“, jau pasiekė šeštosios kartos „Subaru Outback“. Japonijos gamintojų sukurtas universalas, rinkoje pasirodęs 1995 metais, tapo pavyzdžiu daugeliui gamintojų.
Šeštos kartos „Subaru Outback“
Šeštos kartos „Subaru Outback“ / Subaru/JMA nuotr.

Būtent „Outback“ tapo pradininku vienos populiariausių dabarties klasių – vadinamieji „SUV‘ai“ ir „krossoveriai“ turi būti dėkingi šiam modeliui, prieš pustrečio dešimtmečio labai sėkmingai sujungusio lengvojo automobilio valdymo, universalo tampumo bei funkcionalumo ir visureigio pravažumo savybes.

„Nuo pat pasirodymo rinkoje „Outback“ rinkosi tie, kam reikėjo patikimumo, saugumo, galios ir universalumo. Šį modelį mėgo ir solidūs verslininkai, ir ūkininkai, ir patikimumą bei saugumą vertinančios moterys, o naudotų „Outback“ vairuotojų ratas – dar platesnis.

Vairuotojas, išbandęs neprilygstamu pravažumu garsėjantį universalą, ir ateityje vėl rinkdavosi šį modelį – tik naujesnį. Dabar mes galime pristatyti klientams naujausią kultinio „Subaru“ kūrinio kartą“, - sako oficialiosios šio gamintojo atstovės „JMA centro“ vadovas Vykintas Kezys.

Nuo „Subaru Outback“ pasirodymo pradžios bendrovė yra pagaminusi beveik 6 mln. „Outback“ automobilių. Lietuvoje, kaip ir daugelyje kitų šalių, „Subaru Outback“ yra vienas populiariausių bei perkamiausių visais ratais varomų automobilių, o modelio dizainas traukė akį ir leido šiam modeliui išsiskirti iš minios.

Pagrindinės dizaino savybės nesikeičia ir dabar: naujasis „Outback“ bus taip pat lengvai atpažįstamas transporto sraute. Naujasis modelis yra 50 mm ilgesnis (4870 mm), 35 mm platesnis (1875 mm) ir 70 mm (1670 arba 1675 mm) aukštesnis už savo pirmtaką. Jeigu važiuosite dviese, nulenkę antrosios sėdynių eilės atlošus, galėsite sukrauti net 1822 litrus bagažo. Ir ta beveik „dviejų kubų“ talpos bagažinė išsaugojo tradicinę „Subaru“ savybę – krovinių skyriaus grindys yra lygios.

„Subaru“ nuolatinė visų varomųjų ratų sistema „Symetrical AWD“ ir 200 mm aukščio prošvaisa „Outback“ jau anksčiau leido būti rimtu visureigių konkurentu. Nuo šiol galimybių bus dar daugiau, nes „Symmetrical AWD“ sistemos veikimui optimizuoti prošvaisa padidinta 13 mm – iki 213 mm. O vairavimo malonumui užtikrinti pasitarnaus ir naujoji gamintojo platforma, leidžianti įgyvendinti daug inovatyvių sprendimų. Būtent šią platformą „Subaru“ inžinieriai vadina ateities modelių sėkmės koziriu.

Taip pat naujasis „Outback“ turi dar funkcionalesnę naujos kartos „EyeSight“ sistemą: keletas nepriklausomų bandymo institutų šią sistemą yra išrinkę geriausiu pasaulyje virtualiu vairuotojo pagalbininku. Niekada nepavargstančios sistemos „akys“ ne tik nuolat stebi kelią ir eismą iš visų pusių, tačiau žiūri ir į vairuotoją: jeigu vairuojantis žmogus ima snūduriuoti arba nukreipia žvilgsnį nuo kelio, sistema perspėja arba imasi atitinkamų veiksmų.

Lietuvos rinkai siūlomas „Outback“, turintis 2498 cm3 darbinio tūrio benzininį variklį ir bepakopę automatinę „Lineartronic“ transmisiją. Toks derinys „Subaru“ gerbėjams puikiai pažįstamas, o šį variklį daugelis vadina bene labiausiai vykusiu „Subaru“ jėgos agregatu. 2021 metų modelis yra 169 AG (124 kW) galios, kuri pasiekiama 5000-5800 aps./min. diapazone. Didžiausias sukimo momentas 252 Nm, esant 3800 aps./min.

2021 m. „Outback'“ pirkėjams bus siūlomi keturi komplektacijos lygiai - „Adventure“, „Limited“, „Touring“ ir „Field“.

Gegužės 8 dieną oficialiojo „Subaru“ atstovo JMA centro salone naująjį „Subaru Outback“ jau galėsite išbandyti. „Outback Adventure“ modelio kaina – nuo 34 990 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?