Balsuokite čia arba apklausos formoje po tekstu.
„Giulia“ yra vardas, kuris turėtų pradėti „Alfa Romeo“ markės atgimimą, gražinti gamintoją į vėžes, kai itališki automobiliai buvo elegancijos ir sportiškumo etalonai. Po dešimtmečio pertraukos „Alfa Romeo“ su trenksmu grįžta į kovą su Vokietijos „Premium“ segmento automobilių gamintojais.
Itališkai subtiliai sportiškas, elegantiškas dizainas, galinių varančiųjų ratų pavara ir 2,9 litro dvi turbinas turintis ir 510 AG benzininis agregatas jau sukėlė sąmyšį tarptautinėje rinkoje. Tuo tarpu Lietuvos metų automobilio konkurse bus ne greitoji „Giulia Quadrifoglio Verde“ versija, o įprastas, lietuviams aktualesnis modelis su 2,2 litro dyzeliniu varikliu, pasiekiančiu 180 AG.
Komisijos nariams teks įvertinti, ar itališkas dizainas, itališkos valdymo savybės ir itališka kokybė jau gali būti pranašesni už lietuvių pamėgtus BMW, „Mercede-Benz“ ir „Audi“ automobilius.
Automobilį pristato tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“ priklausanti bendrovė „Autobrava“, kuri yra oficiali „Alfa Romeo“ atstovė Lietuvoje (www.alfaromeo-official.lt).
Variklis | 2.2 |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 180;132/3750 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 450/1750 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. | 6,8 |
Maksimalus greitis, km/h | 230 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 5,3/3,5/4,2 |
Pigiausio modelio kaina, Eur | 33490 |
Pristatomo automobilio kaina, Eur | 41908 |
Lizingo mėnesio įmoka Šiaulių banke* | 356 |
*Detalų bendros kredito kainos metinės normos skaičiavimo pavyzdį rasite čia.
Išsamius „Giulia“ techninius duomenis skaitykite Autoplius.lt Naujų automobilių kataloge.
Taip pat skaitykite: Į Lietuvą atkeliavo naujoji „Alfa Romeo“ žvaigždė – sedanas „Giulia“