Balsuokite čia arba apklausos formoje po šiuo tekstu.
Pirmosios kartos „Peugeot 3008“ atrodė kaip sunkus, putlus vienatūris. Pristatę naują, antrosios kartos modelį, prancūzai visiškai pakeitė modelio koncepciją. Jo prošvaisa didesnė, kapotas ilgesnis, siluetas primena tikrą SUV automobilį. Jis toks ir yra.
„Peugeot 3008“ pasižymi didesniu pravažumu nei anksčiau, nes turi prie kelio sąlygų prisitaikančią „Grip Control“ sistemą ir, gamintojų teigimu, dar geriau važiuos ant kelio ir bus geriau valdomas. Modelis turės mažus, ekonomiškus, tačiau vikrius variklius, pasiekiančius 100–180 AG.
Didžiausia naujovė – salone. Ten naujos kartos „iCocpit“ prietaisų išdėstymas, kaip nė viename kitame automobilyje, orientuotas į vairuotoją. Mažas vairaratis pritraukiamas arti, o informacija pateikiama konfigūruojamame 12,3 colio monitoriuje, matomame virš vairo. Pramoginė multimedijos sistema – kitame jutikliniame 8 colių ekrane centrinėje konsolėje.
Automobilį pristato Peugeot importuotojas Baltijos šalyse „KW Bruun Baltic“ (www.peugeotlietuva.lt).
Techniniai duomenys | |
Variklis | Benzininis |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 165AG, 121kW, 6000 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 240/1400 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. | 9,9 |
Maksimalus greitis, km/h | 206 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 7,6 / 5,1 / 6,0 |
Pigiausio modelio kaina, Eur | 19864 |
Pristatomo automobilio kaina, Eur | 35407 |
Lizingo mėnesio įmoka Šiaulių banke* | 211 |
*Detalų bendros kredito kainos metinės normos skaičiavimo pavyzdį rasite čia.
Išsamius automobilio techninius duomenis ir modifikacijas rasite Autoplius.lt Naujų automobilių kataloge.
Taip pat skaitykite: Vilniuje pasirodė naujasis „Peugeot 3008“