15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Visiškas Lietuvos auksarankių sukurtas kosmosas: „Volgos“ ir BMW hibridas – grožis ar sugadinti du automobiliai?

Netoli Šiaulių besidarbuojantys „Autogedo“ vyrai pagaliau pabaigė vieną įmantrų projektą – sujungė BMW 635 ir seną „Volgą“. Toks derinys jau ne naujiena automobilių kosmose. Vieni sako, jog tai noras turėti gerai važiuojančią „Volgą“. Kiti sako, jog tai dviejų automobilių sugadinimas. O kaip atrodo jums?
„Volgos“ ir BMW hibridas
„Volgos“ ir BMW hibridas / Manto Rimdžiaus nuotr.

Dar prieš pusantrų metų Aukštelkėje prie „Autogedo“ dirbtuvių stovėjo daužtas BMW šeštukas su 3,5 litro varikliu. Taip pat kažkur ant stalo mėtėsi vieno turtingo Rusijos piliečio atsiųsta perdirbto sovietinio automobilio nuotrauka.

Būtent pagal nuotrauką ir buvo sukurtas šis naujas automobilis.

Kone visos skardos buvo iš naujo pagamintos ir kruopščiai surinktos į vieną kėbulą, kuris pagal dizainą panašus į steroidų privalgiusią „Volgą“.

Meistrai pokštauja – čia kaip kavą su pienu maišyti – du geri daiktai sugadinti. Bet čia tik pokštas. Tokius modelius paprastai užsimano turėti tie žmonės, kurių nebetenkina serijiniai modeliai.

Ne vienas, žvelgdamas į šį meno kūrinį, gali priekaištauti, jog tokių Rusijoje jau pilna. Tiesa yra tokia, kad tokio pat tikrai niekas neturi. Vien ką reiškia, jog apdailos detalės ir stiklai buvo daromi pagal užsakymą tik šiam automobiliui.

VIDEO: „Volgos“ ant BMW važiuoklės testas

Atrodo įspūdingai. Lyg ir „Volga“, bet daug ilgesnė, žemesnė, platesnė. Iš tiesų, iš tikro originalaus sovietinio automobilio čia turime tik variklio dangčio elnio statulėlę, veidrodėlius, anteną, rankenas ir galinę emblemą.

Tai tikrų automenininkų darbas, kuriems BMW koncerno inžinieriai nedavė jokių brėžinių.

Viduje kruopščiai pasiūtas naujas salonas, oda padengta panelė, vairas. BMW ženklų galima rasti kur kas daugiau nei sovietinių laikų kolūkių pirmininkų automobilio požymių.

Šiek tiek į pagerintą „Volgą“ trenkia galingi ratlankiai su stipinais, tačiau tai tik apgaulė akims. Tokie pat kažkam galėtų priminti ir „Jaguar“.

Variklis su BMW emblema dirba puikiai. Vairuotojas gali pasirinkti – važiuoti tyliai ar efektingai. Vieno mygtuko paspaudimas ir išmetimas pradeda keliauti kitais kanalais. Pasigirsta riaumojimas.

Manto Rimdžiaus nuotr./„Volgos“ ir BMW hibridas
Manto Rimdžiaus nuotr./„Volgos“ ir BMW hibridas

Taip pat meistrai šiek tiek pakeitė važiuoklę. Originalus BMW nebuvo skirtas driftui. Greičiau – stabiliam komfortiškam važiavimui. Dabar automobilis puikiai tinka driftui ir lengvai „piešia saules“.

Mėgėjai, žinoma, norėtų, kad šis išskirtinis modelis būtų geresnis nei gamyklinis BMW 635, tačiau reikia žvelgti tiesai į akis – mainais už originalumą tenka paaukoti šiek tiek aerodinamikos ir garso izoliacijos. Tai tikrų automenininkų darbas, kuriems BMW koncerno inžinieriai nedavė jokių brėžinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais