Šis pareiškimas rodo, kad VW galiausiai keičia savo požiūrį į automobilių sektorių ir ketina visiškai persiorientuoti į elektromobilius.
Dar 2017 metų lapkričio mėn. kompanija paskelbė planus, kuriuose numatyta iki 2025-ųjų metų hibridams ir elektromobiliams (jų kūrimui, technologijų vystymui ir t.t.) išleisti 40 mlrd. eurų. VW siekia tapti pasauliniu lyderiu, kaip jie teigia, „elektrinio mobilumo srityje“.
Kol kas jie rinkai siūlo tik elektrinį „e-Golf“ automobilį, tačiau bendrovė dirba prie kitų elektromobilių ir juos rinkai ruošiasi pasiūlyti nuo 2020-ųjų.
Ko gero, nė vienam kitam automobilių gamintojui nereikia taip stipriai parodyti, kad yra „aplinkai draugiški“, kaip VW kompanijai. Po 2015-ųjų metų istorijos, kai VW buvo pagauta už išmetamųjų teršalų klastojimą – vadinamasis „dyzelgeito“ skandalas – jai liko ne tik milijardai dolerių baudų, bet ir sugadinta reputacija.
VW siekia nuplauti savo suterštą mundurą ir tai gali mums visiems išeiti į naudą. Jei vienas didžiausių pasaulio automobilių gamintojų pereis prie elektromobilių, tai padės spręsti išmetamųjų teršalų problemą (vieša paslaptis, kad transporto sektorius šiuo klausimu yra vienas didžiausių kaltininkų), darys spaudimą kitiems gamintojams, kurie taip pat privalės keisti savo strategiją, ir visi mes dėl augančios elektromobilių pasiūlos turėsime galimybę įsigyti elektromobilį už mažesnę kainą.