„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Volkswagen T-Roc“ – paaukštintas „Polo“, kurio kaina patiks ne visiems

Lietuviai labai mėgsta „Volkswagen Tiguan“, nes tai – puikus ir gerą išliekamąją vertę turintis automobilis. Taip mėgsta, kad šių modelių paklausa viršija pasiūlą, o techniškai identiškų modelių („SEAT Ateca“ ir „Škoda Kodiaq“) tautiečiai nenori. Na, nori, bet ne taip smarkiai. Todėl „Volkswagen“ sukūrė mažesnį krosoverį – „SEAT Arona“ giminaitį „T-Roc“ – ir jis sausio mėnesį jau atsirado pardavimų salonuose.
„Volkswagen T-Roc“
„Volkswagen T-Roc“ / Gamintojo nuotr.

Galima sakyti, kad „Volkswagen“ keletą metų pavėlavo. Mažųjų krosoverių rinkoje savo vietą jau turi „Honda HR-V“, „Mazda CX-3“, „Nissan Juke“, „Opel Mokka“, „Renault Captur“ ir dar bent penkiolika kitų.

Visas „VW Group“ koncernas pavėlavo, kadangi „T-Roc“ giminaitis „SEAT Arona“ buvo pristatytas tik 2017-ųjų antroje pusėje. Sparčiai augančio segmento tortą tenka dalintis su vis daugiau konkurentų, kai dar visai neseniai čia karaliavo „Nissan Juke“. Tad dabar kiekvienam modeliui reikia kažkuo išsiskirti.

Gamintojo nuotr./„Volkswagen T-Roc“
Gamintojo nuotr./„Volkswagen T-Roc“

„Volkswagen T-Roc“ išsiskiria tuo, ko kiti „-iolika“ konkurentų neturi: VW raidėmis priekyje ir gale. Įvairių automobilį testavusių žurnalistų vertinimu, tai yra tipinis „Volkswagen“ automobilis, pasižymintis puikiomis valdymo savybėmis, tyliai ir komfortiškai veikiančia pakaba, erdviu salonu, tokiai klasei pateisinamomis apdailos medžiagomis, neypatinga garso izoliacija ir pakankamu variklių, pavarų dėžių ir papildomos įrangos pasirinkimu.

Giriamas jo skaitmeninis prietaisų skydelis – 11,7 colio skersmens ekrane telpa ne tik spidometro bei tachometro rodmenys, bet ir navigacija ar bet kokie kiti vairuotojo pasirinkti nustatymai.

Gamintojo nuotr./„Volkswagen T-Roc“
Gamintojo nuotr./„Volkswagen T-Roc“

Iš esmės „T-Roc“ yra paaukštintas „Polo“ su keturiais varančiais ratais ir pradine mažesne nei 20 tūkst. eurų kaina.

Jis ne tik išsiskiria įdomiu pavadinimu, dailia išvaizda, bet ir spalvingumu: pavyzdžiui, interjero apdailą galima rinktis iš mėlynos, geltonos ir kitų spalvų, o išorėje galima derinti kelias spalvas – didžiąją dalį kėbulo nudažyti mėlynai, o stogą bei veidrodėlius – baltai.

Vienas dalykas, kuriuo „T-Roc“ gali nemaloniai nustebinti, yra kaina. Jau pradinė yra netoli 20 tūkst. eurų, o geriau sukomplektuotas modelis kainos lygyje varžosi su didesniais „Nissan Qashqai“ bei „SEAT Ateca“, kurie gali pasiūlyti ne tik panašią komplektaciją, bet ir kur kas didesnę erdvę. Tačiau nesiūlo tokios jaunatviškos išvaizdos ir puikios kaip VW išliekamosios vertės.

Gamintojo nuotr./„Volkswagen T-Roc“
Gamintojo nuotr./„Volkswagen T-Roc“

Reziumė – jeigu išvaizda patinka, tokį modelį išbandyti verta. Mažųjų krosoverių segmente daug pirkėjų automobilius renkasi vedami emocijos, o ją sukelia būtent išvaizda.

Kita vertus, „Hyundai Kona“ ar „Mazda CX-3“ išvaizda – ne mažiau įspūdinga, tad verta apsvarstyti ir šiuos mažiau kainuojančius konkurentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs