Šiais metais į šį titulą pretendavo septyni finalininkai.
- „Alpine A 110“,
- „Citroen C5 Aircross“,
- „Jaguar I-Pace“,
- „Ford Focus“,
- „Kia CEED“,
- „Mercedes-Benz A-Class“,
- „Peugeot 508“.
Reikėjo skaičiuoti du kartus
Tačiau „Lietuvos metų automobiliu 2019“ išrinktas „Peugeot 508“ nugalėtoju netapo. Po komisijos sprendimo nugalėtoju išrinktas elektromobilis „Jaguar I-Pace“. Jis surinko 250 balų.
Tiek pat taškų surinko ir „Alpine A110“. Todėl komisijai teko pasukti galvas. Tai – pirmas kartas šio konkurso istorijoje!
Vis dėlto „Jaguar I-Pace“ nugalėtojo titulas atiteko dėl to, kad pirmoji vieta komisijos narių jam buvo suteikta daugiau kartų – 18. O „Alpine A110“ – 16 kartų buvo paminėtas komisijos narių balsavime kaip geriausias.
Trečią vietą užėmė ir 247 tšk. gavo „Kia Ceed“, 235 – „Ford Focus“, 210 – „Citroen C5 Aircross“, 192 – „Peugeot 508“, 116 – „Mercedes A-Class“.
Apdovanojimų konkursą „Europos metų automobilis“ 1964 m. įsteigė Vokietijos leidinys „Stern“. Vėliau prisijungė ir kitos valstybės: Italija (Auto), Prancūzija (L'Automobile Magazine), Ispanija (Autopista), Jungtinė Karalystė (Autocar), Nyderlandai (Autovisie) ir Švedija (Vi Bilägare).