Nors paroda Ženevoje prasideda tik rytoj, tačiau „Opel“ nusprendė nustebinti nekantriausius žurnalistus ir pakvietė į išankstinį GT modelio pristatymą.
Vos pamačius naująjį modelį pirmiausia į akis krenta raudonos priekinės padangos ir seną „Corvette“ primenantys kėbulo bruožai. Kaip teigia gamintojas, išorei charakteringumo suteikia nuo priekinių padangų per visą kėbulą nusidriekusi raudona linija, tarsi dalijanti automobilį į dvi proporcingas dalis.
Raudonos padangos – gamintojo žvilgsnis į praeitį, kadangi dar 1928-aisiais „Opel“ gamino motociklą „Motoclub 500”, kuris būtent ir išsiskyrė savo raudonomis padangomis.
GT konceptas turi išties nemažai praeities automobilių dizaino užuominų, tokių kaip ilgas variklio gaubtas, bagažinės gaubto nebuvimas, centre sumontuotas dvigubas išmetamųjų dujų vamzdis.
Dabartinis GT yra minimalistinis, tvirtas, tačiau ir išskirtinis.
„Kūrėme koncepcinį GT norėdami atskleisti drąsią ir jausmingą „Opel“ markės dvasią. Ryškus, skulptūriškų formų ir turintis daugybę naujovių – tai mūsų veiklos tradicijos, kurias ketiname tęsti ir toliau. 1965 m. „Opel“ sukūrė „Experimental GT”, modernų, skulptūriškomis formomis pasižyminti modelį. Sudėtinga iš naujo išrasti simboliu tapusį automobilį, tačiau „Experimental GT“ pasižymėjo avangardiniu stiliumi, o dabartinis GT yra minimalistinis, tvirtas, tačiau ir išskirtinis. Kupė demonstruoja ir toliau mūsų vystomo dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas preciziškumas“, – sakė Markas Adams, dizaino padalinio Europoje viceprezidentas.
Pagrindinė koncepcinio „Opel GT“ modelio inovacija – tai didelės durys su integruotais stiklais, kurie nematoma linija susilieja su dažyta durų dalimi. Beje, koncepto durys – be rankenėlių. Jos atidaromos palietus raudoną liniją, kurios tam tikroje vietoje yra jutikliai.
Konceptas aprūpintas ir vaizdo stebėjimo kameromis. Jų vaizdas perduodamas į du salone esančius monitorius. „Opel“ tvirtina, kad šiuo sprendimu baigėsi išorinių veidrodėlių ir aklųjų zonų era.
GT koncepto variklio gaubtas slepia vos vieno litro, tačiau charakteringą agregatą. Priekyje, ratų bazėje sumontuotas 1,0 litro darbo tūrio, trijų cilindrų variklis su turbina geba išvystyti 145 arklio galias ir maksimalų 205 niutonmetrų sukimo momentą.
Analogiški agregatai „Opel“ jau naudojami „Corsa“, „Astra“ ir „Adam“ modeliuose. Gamintojas tvirtina, kad koncepcinis GT nenuvils sportiško važiavimo gerbėjų, mat automobilio svorio centras yra labai žemai ir beveik per patį vidurį.
Dar vienas įdomus dalykas – automobilis varomas galiniais ratais, o galią jiems perduoda šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė. Pavaros jungiamos ant vairo esančių svirčių pagalba.
Kompaktiškas dvivietis GT modelis sveria kiek mažiau nei vieną toną ir, gamintojo teigimu, pasižymi gera dinamika. Jis iš vietos įsibėgėja greičiau nei per 8 sekundes ir pasiekia maksimalų 215 km/val. greitį.
Apie šį modelį GAZAS.LT rašys plačiau, kadangi Ženevos automobilių parodos metu savo mintimis su skaitytojais sutiko pasidalinti „Opel GT“ eksterjero dizaineris Malcolmas Wardas ir vidaus dizainą kūręs Karimas Giordimaina.