„Diena buvo tikrai verčianti susimąstyt. Išvažiavęs iš kuro užpylimo zonos radau draugą CS Santoshą visą kruviną ir mano klasės lyderis darė jam širdies masažą. Apie 8 minutes jis neatsigavo, galvojome, kad jau viskas, jis numirė. Tačiau netrukus pradėjo kvėpuoti. Laikiau jam galvą, sulaukėme, kol atskrido sraigtasparnis, ir toliau išvažiavome.
Buvo labai sunku važiuoti, nes niekaip negalėjau susikaupti ir galvoti apie važiavimą. Visos mintys buvo tik ten. Tada mintyse jau galvojome, kad jau mirė jis. Ilga diena buvo ir teisėjai turėtų kompensuoti kažkiek laiko, kurį padėjome“, – bivake pasakojo A.Gelažninkas.
Naujausiais duomenimis, motociklininkas yra ligoninėje, stabilios būklės.
„Ten, kur krito Santoshas, buvo labai išlindusi ola ir ji nebuvo pažymėta – šone trasos, bet visi ten važiavo. Ten krito ir mūsų klasės lyderis, bet jis tęsė varžybas, nes nesusižeidė, o tik aplaužė motociklą“, – pasakojo A.Gelažninkas.
„Paskui sutikau 33 nr. pažymėtą motociklininką. Jis taip pat buvo kritęs toje vietoje, sulaužė motociklo galinius degalų bakus ir sakė, kad pernai nebaigė Dakaro, o šiemet labai nori tai padaryti. Jis tikino, kad jei skubu, tai galiu nelaukti, bet sustojau, išleidau benzino, kad jis pasiektų finišą. Reikia padėt žmogui išpildyt svajonę“, – šypsojosi A.Gelažninkas.
Ketvirtajame greičio ruože lietuvis užtruko 3 val. 32 min. 40 sek. Nuo lyderio motociklų klasėje jį skyrė 31 min. 57 sek. (prieš teisėjams atimant laiką – 45 min. 50 sek.) Lietuvos šiame ruože užėmė 33 vietą. vietą. Vienišių klasėje – 3 (prieš atimant laiką – 5). Nuo „Original by motul“ klasės nugalėtojo jį skyrė 1 min. 1 sek. (prieš tai – 14 min. 54 sek.). Vienišių klasėje po laiko perskaičiavimo pakilo į 1 vietą.