Daugelis gerbėjų, vos Antanui paskelbus naujieną, spėliojo, koks tai galėtų būti automobilis. Nejaugi derybos su „Peugeot“ komandos nariu Stephane'u Peterhanseliu davė naudos?
Tačiau Antanas Juknevičius jau anksčiau yra pripažinęs, kad filmuotas pokalbis su „Misteriu Dakaru“ buvo daugiau pokštas, nei rimtos kalbos, nes, įsigijus „Peugeot“ techniką, reiktų pirkti ir antra tiek kainuojančią techninės priežiūros paslaugą iš gamyklos.
Akylesni skaitytojai dar prisimena, kad 15min reportažų iš Dakaro metu Antanas prasitarė, kad artimai bičiuliaujasi su „South Racing“ komanda, kuri parūpina „Overdrive“ (šiame automobilyje tik 20 proc. „Toyota“, taip pat yra ir „Nissan“) detalių. Juk net ir bivake įsikuria šalia. Todėl suprasti, kodėl Antanas ir vėl pasirinko „Overdrive Hilux“, nėra sunku.
Štai kaip atrodo naujasis Antano automobilis – naujesnės kartos „Overdrive Hilux“, nuo senesnio automobilio besiskiriantis dizainu ir tuo, kad turi nepriklausomą galinę pakabą, o ne balkį.
Pasiklausykite, kaip gaudžia 5 l V8 variklis – Antanas į prekybos parką atvažiavo ankstyvą penktadienio rytą:
Senąją „Overdrive Hilux“ atvežusią Antaną į tris Dakaro finišus (2016-2018 m.), lenktynininkas parduoda už 220 tūkst. eurų. Primename, kad 2018 m. Dakaro ralyje Antanas su Dariumi užėmė rekordiškai aukštą 12-ą vietą.
Ant automobilio nėra „Toyota“ ženkliuko
Nors Antano automobilis vizualiai atrodo kaip „Toyota“, ant jo priekio trūksta vienos detalės – gamintojo ženkliuko. Vietoje jo – kryžiukas.
„Šiame automobilyje nedaug „Toyota“ detalių, iš esmės jis yra pagamintas „Overdrive“. Todėl ir nėra „Toyota“ ženkliuko. Be to, šis gamintojas Lietuvoje remia tik vieną lenktynininką (Benediktą Vanagą – red. past.).“, – aiškino Antanas.
Jis atkreipė dėmesį ir į tai, kad kol kas automobilyje nėra šturmano kėdės. Prieš pat Dakarą Darius Vaičiulis ruošiasi kopti į aukščiausią Antarktidos viršukalnę, Vinsono masyvą, todėl nėra 100 proc. aišku, ar jis spės iki bekelės maratoninių lenktynių atgauti formą. Todėl, kaip prisipažino Antanas, yra svarstomi ir alternatyviniai variantai. Tačiau neišdavė, kas galėtų pakeisti Darių. Štai kodėl planuoja pagaminti ne vieną šturmano sėdynę.
Kuo ypatingas naujasis Antano Juknevičiaus „Overdrive Hilux“
Jei 2018 m. Dakare kiek naujesnės evoliucijos automobiliu važiavo Benediktas Vanagas, tai dabar Antanas negalės skųstis, kad važiuoja sunkesniu ir senesniu automobiliu. Jis turi apytikriai 200 kg lengvesnį kėbulą nei senesnės modifikacijos (kevlaras yra lengvas ir tvirtas poliamidinis pluoštas), pagamintą Lietuvoje. Taip pat – nepriklausomą galinę pakabą, kuri leidžia greičiau važiuoti nelygiu paviršiumi.
Variklis lieka toks pats – 5 l V8 „Lexus ISF“. Su 500 l baku automobilis gali nuvažiuoti iki 1000 km. Kaina – apie 365 tūkst. eurų. Automobilį Antanas įsigijo iš „X Drive“ komandos, kuriai „Overdrive“ yra konkurentas. „Todėl norėjo kuo greičiau atsikratyti šio automobilio, nuvažiavusio vos 1000 km viename iš pasaulio čempionato etapų“, – juokėsi A.Juknevičius.
Koks rezultatas Antaną tenkintų 2019 m. Dakare? Ar pakaktų 12-os vietos net ir su modernesniu automobiliu?
A.Juknevičius sako, kad 11-ta vieta būtų tikrai geras pasiekimas, nes nori tobulėti kiekvienais metais.