Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius papasakojo, kodėl stojo trasoje – tvarkė trūkusį generatoriaus laidą

Lenktynininkas Antanas Juknevičius antrame greičio ruože lenkė vieną varžovą po kito ir galutinėje įskaitoje pakilo per 50 pozicijų. Dėl to trečiojo greičio ruožo starto rikiuotėje pavyko išvengti didelės dalies lėtesnių komandų. Tačiau laukė kiti iššūkiai – dingęs krovimas privertė stoti trasoje. Teko įsijausti į elektrikų darbą ir taisyti trūkusį generatoriaus laidą. „Kreda“ ekipažui pavyko išspręsti kilusią problemą ir pajudėti, o galiausiai pasiekti ir trečiojo greičio ruožo finišą.

VISOS DAKARO NAUJIENOS IR REZULTATAI

Problemą rado ir ją pašalino patys

Sausio 4-ąją Dakare vyko trečiasis greičio ruožas. Jame Dakaro dalyvius pasitiko 255 kilometrai atliekant kilpą aplink Al Qaysumah miestą.

Organizatoriai šiame greičio ruože žadėjo 54 proc. smėlio, 23 proc. grunto ir 23 proc. kopų. Anot jų, laukė tikra smėlio begalybė, akmenys ir navigacinės mįslės kopose, klaidinančios net itin patyrusius šturmanus.

Tačiau „Kreda“ komandai daugiau problemų sukėlė kitas iššūkis – dingęs automobilio generatoriaus krovimas. Dėl šios priežasties komanda buvo priversta stoti trasoje ir pasiraitojusi rankoves kibti į darbus.

„Važiuojant dinginėjo elektra, tiksliau vis prasčiau ir prasčiau krovė generatorius. O galiausiai, visiškai nustojo tą daryti. Stojom, kai buvo likę vos 8 voltai. Nusiėmėm apsaugą ir generatorių, o tada radom problemą.

Buvo nutrūkęs generatoriaus laidelis, bet jį sutvarkėm patys. Įveikėm šitą problemą, įveiksim ir kitas. Svarbiausia, kad Dakaras tęsiasi“, – sakė „Kreda“ komandos lyderis A. Juknevičius.

Trasoje praleido beveik 6 valandas

Antrajame greičio ruože lenkusi vieną varžovą po kito, komanda turnyrinėje lentelėje pakilo per 50 pozicijų – į 37 poziciją. Tačiau ekipažas trečiajame greičio ruože startavo 70-as, nes Dakaro organizatoriai nusprendė sumaišyti skirtingų klasių starto laikus.

Startavus iš 70-osios vietos priekyje laukė ne tik automobiliai, bet ir lengvieji prototipai, SSV motobagiai ir didžiulius dulkių debesis formuojantys sunkvežimiai.

„Kreda“ komandos nuotr./Antano Juknevičiaus problemos 2022 m. Dakare
„Kreda“ komandos nuotr./Antano Juknevičiaus problemos 2022 m. Dakare

Trasoje praleidęs beveik 6 valandas, „Kreda“ komandos ekipažas pasiekė finišą. Po jo teko įveikti 167 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki bivako. Iš jo Dakaro dalyviai rytoj pajudės į ketvirtąjį greičio ruožą.

Kas laukia ketvirtame greičio ruože?

Sausio 5-ąją Dakare vyks ketvirtasis – ilgiausias – greičio ruožas. Jame Dakaro dalyvių lauks 465 kilometrai sportiniu režimu, važiuojant iš Al Qaysumah į Rijadą.

Greičio ruožo maršrutas bus sudarytas iš 200 kilometrų ilgio greitų sekcijų, įvairių dydžių kopų grandinių, vienas kitą keičiančių akmenimis nusėtų slėnių ir išdžiūvusių upių vagų. Laukia tikras piloto, šturmano ir lenktyninės Dakaro technikos išbandymas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?