„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Antrą vietą TCR klasėje su komanda iškovojęs M.Varža: „Ačiū varžovams už kovą, tokios ir turi būti lenktynės“

„Aurum 1006 km“ lenktynėse kova virė ne tik rikiuotės viršuje, bet ir klasėse. Viena iš įdomiausiai susiklosčiusių baigčių užfiksuota TCR įskaitoje, kur antrąją vietą laimėjo „INTER RAO Lietuva by Texaco“ komanda. Ji pasirodymą baigė penktoje bendrosios įskaitoje vietoje, rašoma pranešime.
„INTER RAO Lietuva by TEXACO“
„INTER RAO Lietuva by TEXACO“ / Komandos nuotr.

„INTER RAO Lietuva by TEXACO“ komandai čia atstovavo Egidijus Valeiša, Justas Jonušis ir Mindaugas Varža, kurie lenktyniavo „Audi TCR“ automobiliu. Kaip po finišo tvirtino ekipos pilotas Mindaugas Varža, šių metų lenktynės buvo išties permainingos ir dramatiškos plačiąja prasme, o TCR klasėje buvo galima stebėti atkaklią kovą tarp jų ir „Noker“ ekipos.

„Jeigu savo pasirodymą galėtume vertinti pagal skalę „neblogai“, „gerai“ ir „labai gerai“, tai manau, kad gautume įvertinimą „labai gerai“. Aišku, galėjo būti ir dar geriau, tačiau pagal tai, ką mes matėme trasoje, tai penkta vieta absoliučiai ir antra vieta TCR klasėje yra puikus rezultatas.

Su „Noker“ komanda ir jų stipriais vairuotojais turėjome tikrai gražią kovą. Nesijaučiame jiems labai daug nusileidę. Smagu buvo su šia komanda ilgą laiką važiuoti viename rate. „Noker“ komandai nusileidome vieną ratą, tačiau esame dėkingi varžovams už gražią kovą. Tokia ji ir turi būti“, – sakė „INTER RAO Lietuva by TEXACO“ komandos pilotas Mindaugas Varža.

Šių metų lenktynėse užfiksuota begalė incidentų. Trasoje periodiškai plazdėjo geltonos vėliavos, itin dažnai buvo galima išvysti saugos automobilį. Nors kai kurie incidentai baigėsi itin dideliais nuostoliais vienai ar kitai komandai, tačiau „INTER RAO Lietuva by Texaco“ ekipa rimtesnių incidentų išvengė, tačiau kovos randų ant kėbulo atsirado.

Nors abu incidentai baigėsi laimingai ir „Audi TCR“ nenukentėjo, tačiau didelę patirtį ilgų nuotolių lenktynėse turinti ekipa nerizikavo ir atliko profilaktinius sustojimus patikrinti technikos būklę. Kaip vėliau paaiškėjo, tai galėjo kainuoti pergalę. Tačiau Mindaugas Varža situacijos nedramatizuoja ir tvirtina, kad tai yra ilgų nuotolių lenktynių žaidimo dalis.

„Per visas varžybas turėjome du incidentus. Į vieną iš jų įsivėlė Egidijus Valeiša. Po kontakto su varžovu kliuvo mūsų „Audi TCR“ priekiniam dešiniam kampui. Dėl šventos ramybės užsukome į „pitus“ pasižiūrėti, ar viskas gerai automobiliui, nes turime patirties, kad geriau sustoti ir įsivertinti apgadinimus nei važiuoti „va bank“. Sugaišome gal pusantro rato, bet mechanikai įsitikino, kad radiatoriai ir aušinimo žarnos nepažeistos.

Turime dviejų metų senumo pavyzdį su „Hyundai“. Adomo Petrovo važiavimo metu tuomet buvo pažeistos aušinimo žarnos, kurios aušina stabdžius. Po Adomo sėdo prie vairo Deividas Jocius ir tuomet nebeaušinamas stabdžių diskas sprogo ir nunešė viską. Todėl labai svarbus momentas yra sustoti „pituose“ ir įsitikinti, ar viskas gerai. Mes tai ir padarėme.

Antras incidentas buvo prie vairo sėdus man. Pasikeitimo metu mechanikai uždėjo naujas padangas. Išvažiavęs patekau į saugos automobilio fazę. Taip važiavau gal kokių 20 minučių, nes buvo tvarkomi sulaužyti atitvarai, dedami blokai. Na ir pagaliau pamatęs žalią vėliavą pradėjau lenkti lėtesnius varžovus, bet neįvertinau to, jog dar šaltos yra padangos. Su vienu BMW ant vadinamojo Kretingos apsisukimo susidūriau – lindau į vidų, bet užgesinau variklį, užblokavau ratus ir trenkiausi jiems į šoną. Užsivedęs variklį vieną ratą važiavau gana ramiai, nes buvo neaišku, ar pažeidžiau kažką, ar ne, nes prieš tai tuo pačiu kampu kontaktavo Egidijus. Tai čia vėl sugaišome.

Na ir galiausiai turėjome vieną strateginę klaidą. Po to kai „Mercedes“ susidūrė su „Circle K“ „Porsche“ supratome, kad tuoj bus saugos automobilio fazė, todėl užsukome į degalinę. Tačiau po akimirkos užsidegė Ramūno Čapkausko komandos „Porsche“ ir buvo pranešta apie raudonas vėliavas, todėl mums net neleido pradėti pilti degalų, nors į degalinę jau buvome įvažiavę. Liepė mums čia stovėti, tai mes čia irgi praradome.

Tai kai viską paskaičiuoji, tampa aišku, kur pralaimėjai. Būtent toje TCR klasėje yra tokia artima kova, kad privalai ne tik greitai, važiuoti, bet ir nedaryti vairavimo ar strateginių klaidų. Čia visi tokie greiti, kad laimi tie, kurie padaro mažiausiai klaidų. Buvo ta kova, kurios aš ir tikėjausi. Smagu, kad atlaikėme, esame patenkinti ta antra vieta ir stengsimės sugrįžti stipresni. Ačiū varžovams už kovą. Buvo gražu ir emocinga. Tokios ir turi būti lenktynės“, – sakė Mindaugas Varža.

Mindaugas Varža tvirtino, kad yra patenkintas latvių komanda, kurie prižiūrėjo ir aptarnavo ekipos „Audi“ varžybų Palangoje metu. Anot lenktynininko, čia labai tinka posakis „Atitiko kirvis kotą“, nes varžybų savaitgalio metu tvyrojo puiki atmosfera, nebuvo jokios įtampos.

Mindaugas Varža sako, kad šiais metais komandą galbūt dar bus galima pamatyti lenktynėse. Jei vizija virs konkrečiu planu, tai ekipa rugpjūčio pabaigoje startuos šešių valandų lenktynėse Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs