Istorijos pradžia: Ar Dakarą laimės naujasis „Audi“ prototipas?
Motociklininkams, keturratininkams ir motobagių vairuotojams artėjantis Dakaro ralis neturėtų būti revoliucingas. Nebent tuo, kad turėsime pirmąjį (arba net kelis) motobagį su Lietuvos vėliava šiose beprotiškose ištvermės lenktynėse. Bet šį kartą – ne apie Roką Baciušką, Aidą Bubiną ar Dalių Olechnavičių.
Permainos Dakaro ralio strategijoje
Ir šis Dakaras, ir visi kiti iki kokių 2027-ųjų bus permainų metai sportininkams, lenktyniaujantiems automobiliais. Nes dar 2020 m. lapkritį, pristatydamas pandeminį Dakaro ralį, jo direktorius Davidas Castera pabrėžė, kad nuo šiol Dakaras bus siejamas su pažangiomis technologijomis. Ir kad nuo 2027 m. iki 2030 m. Dakaro ralyje bus pereinama prie alternatyvios energijos technologijų automobilių ir sunkvežimių jėgainėse. Kitaip tariant, po devynerių metų dabartiniai Dakaro automobiliai taps muziejų eksponatais arba metalo laužu, nes vidaus degimo varikliai bus draudžiami.