Iki varžybų likus vos porai savaičių trasoje verda darbas – statomi bokšteliai teisėjams, iš padangų formuojami atitvarai, ruošiama erdvė serviso zonai, šienaujama žolė trasos viduryje ir žiūrovų zonose.
Bene didžiausi pokyčiai laukia starto takelyje. Nors autokroso varžybų dalyviai Ramygaloje ir anksčiau startuodavo nuo asfalto dangos, tačiau renginio organizatoriai nusprendė pasinaudoti LASF atstovų patarimais ir starto takelį ant asfalto dangos dar prailgino.
Jei anksčiau startavus laukdavo ilga tiesioji, tai dabar po starto sportininkai turės įveikti nedidelį kairįjį posūkį vos tik užvažiavę ant žvyro.
„Galime pasidžiaugti, kad kasmet prieš varžybas trasoje atsiranda vis kažkas naujo.
Šiemet rengiame dar aukštesnio lygio varžybas, todėl kyla ir reikalavimai.
Galima sakyti, trasa pamažu tobulėja. Jei anksčiau turėjome ovalo formos trasą, tai pastaraisiais metais atsirado nauja trasos dalis su S formos posūkiu.
Šiemet rengiame dar aukštesnio lygio varžybas, todėl kyla ir reikalavimai. Klubo nariai padėjo paruošti trasą varžyboms, todėl šeštadienį padarėme daug darbų – atsirado septyni teisėjų bokšteliai, padangų atitvarai, dirbo ekskavatoriai ir traktoriai.
Dar liko nemažai darbų, tačiau tokiu tempu tikrai viską spėsime atlikti. Tikiuosi, kad Ramygalos trasa paliks gerą įspūdį tiek dalyviams, tiek žiūrovams“, – sakė varžybų organizatorius Egidijus Česnelis.
Varžybos Ramygalos trasoje įvyks liepos 30-ą dieną. Jų metu prie starto stos D1600, D2000, D2000 Super, Open ir Buggy klasių dalyviai. Treniruotės čia prasidės 10 val., o oficialus varžybų atidarymas numatytas 12 val.