Tas garsas reiškia sprogusį variklį. Mėlynas „Mitsubishi“ per kelias akimirkas iš greičiausio automobilio Estijoje tapo greičiausiu šalyje deglu. Palengva nuriedėjęs ant žolės, „Mitsubishi“ degė atvira ugnimi tiek išorėje, tiek salone. Iššokęs iš automobilio D.Matijošaitis pats griebė gesintuvą ir padėjo trasos teisėjams išsaugoti automobilį.
„Beveik neapsvilau, keleivio pusėje viskas degė. Nuostolių nežinau, tik galiu pasakyti, jog šitas rekodas yra itin brangus“, – neslėpė D.Matijošaitis.
„Time Attack“ lyderių nesėkmės
Trečiasis 2016-ųjų „Autoplius Fast Lap“ etapas prasidėjo neįprastai: tokio karščio šiemet nei žiūrovai, nei dalyviai nebuvo patyrę. Greta Estijos Pernu miesto įsikūrusios „Auto24Ring“ trasos asfaltą kaitino 87 automobiliai, kurių padangos cypė iš džiaugsmo dėl puikių sąlygų, o jų aušinimo sistemos dūsavo dėl nepakeliamo karščio. Mieste, kuriame skėtis dažniau naudojamas nuo lietaus, o ne nuo saulės, tai itin nekasdieniška.
Karštis nesiliovė visą dieną, tačiau „Fast Lap“ dalyviams tai labiau teigiamas nei neigiamas dalykas. Pagrindinis to privalumas – proga įveikti itin greitą ratą, kuria pasinaudojo ne vienas sportininkas. Tačiau bandymai ne visiems baigėsi sėkmingai.
Ypatingai greitą ratą įveikęs D.Matijošaitis tapo „Time Attack“ rungties nugalėtoju, tačiau praėjus keliolikai sekundžių po pasiekimo iš lenktynininko tapo ugniagesiu, gelbėjančiu liepsnų apimtą automobilį.
Vienu favoritų vadintas ir Antanas Vėbra dar treniruočių metu patyrė avariją – į jo „Mazda RX-8“ įsirėžė savo jėgas pervertinęs varžovas. Lūžusios pakabos detalės sportininko nesustabdė ir automobilis dar spėjo „Time Attack“ rungtyje užfiksuoti rezultatą, toli gražu neatitinkantį jo galimybių – 1 min. 23 sek.
Prieš „Wolf Race“ lenktynes A.Vėbra taip pat stovėjo starto-finišo tiesiojoje ir netgi įveikė apšilimo ratą. Šis ratas A.Vėbrai buvo paskutinis – lūžo „Mazda“ granata. Ji itin didelė, nuo BMW automobilio, ir atsarginės komanda neturėjo. Konkurentai – taip pat.
Tad antra vieta „Time Attack“, iš šalies žiūrint, gana nesunkiai atiteko Jonui Poškui. Greičiausias Lietuvos odontologas vieną „Auto24Ring“ trasos ratą įveikė per 1 min. 17,549 sek.
Trečias liko Stenas Pentusas su „Porsche 911 GT3 RS“, vieną ratą įveikęs per 1 min. 20,332 sek.
PRO įskaitos dalyvių „Top 5“ | |||
Vieta | Vairuotojas | Automobilis | Laikas |
1 | Dainius Matijošaitis | „Mitsubishi Lancer Evo“ | 1 min. 14,825 sek. |
2 | Jonas Poškus | „Mitsubishi Lancer Evo“ | 1 min. 17,549 sek. |
3 | Antanas Vėbra | „Mazda RX-8“ | 1 min. 23,193 sek. |
4 | Tomas Sveikauskas | „Toyota Supra“ | 1 min. 23,503 sek. |
5 | Edvinas Einikis | „Audi S2“ | 1 min. 24,097 sek. |
STREET įskaitos dalyvių „Top 5“ | |||
1 | Svenas Pentusas | „Porsche 991 GT3 RS“ | 1 min. 20,332 sek. |
2 | Thomas Padovani | „Porsche 991 GT3 RS“ | 1 min. 22,574 sek. |
3 | Dainius Kablys | „Mitsubishi Lancer Evo“ | 1 min. 23,391 sek. |
4 | Roulis Liidemannas | „Dodge Viper ACR“ | 1 min. 23,531 sek. |
5 | Marius Bartkus | „Porsche 911 GT3“ | 1 min. 23,557 sek. |
„Super Lap“ važiavimuose, kur dalyviai turi užfiksuoti vieną greitą ratą, nedalyvavo du favoritai D.Matijošaitis ir A.Vėbra, o PRO įskaitoje, kaip jau tapo įprasta, nugalėjo J.Poškus.
„Superlap PRO“
- Jonas Poškus, Mitsubishi Evo VIII, 1:16.862
- Tomas Sveikauskas, Toyota Supra, 1:23.416
- Pavel Shchapov, BMW M3, 1:24.823
- Karolis Gedgaudas, BMW 325i, 1:25.254
- Edvinas Mardosas, Honda Civic, 1:26.058
„Superlap STREET“
- Marius Bartkus, Porsche GT3, 1:23.039
- Dainius Kablys, Mitsubishi Evo X, 1:23.323
- Mantas Janavičius, Porsche 991 S, 1:24.810
- Arturs Batraks, Mitsubishi Evo VI, 1:25.313
- Simonas Urbonas, Subaru Impreza, 1:25.845