Darius Jonušis – apie „automobilių siaubu“ vadinamą Palangos trasą ir „trikojus“

Palangos lenktynėmis vadinamų „Aurum 1006 km“ varžybų organizatorius Darius Jonušis be tradicinių lietuviškojo Le Mano išbandymų šiemet žada dar du: itin didelę kaitrą ir policijos „trikojus“.

Pasak Dariaus Jonušio, „trikojai“ greičio matuokliai bus naudojami vietoje anksčiau turėtų lazerinių matuoklių „pitlane“. Nes išvažiavime į trasą daug žmonių – ir komandų technikai, ir VIP tribūnos – saugumo reikalavimai turi būti maksimalūs.

„Matuokliai Poliscan FM1 gali fiksuoti greitį iškart keturiose juostose. Todėl juos naudoti gerokai patogiau, nei senuosius“, – atviravo D.Jonušis ir perspėjo, kad už viršytą leistiną greitį pitlane pažeidėjams teks susimokėti baudas.

Tiesa, iš trasos „trikojai“, tikėtina keliaus ir į bendrojo naudojimo kelius. Nes kai kurie vairuotojai, prisižiūrėję lenktynių vaizdų, po to ir bendrojo naudojimo keliuose bando „pasirodyti“.

„Norintys pasirodyti legaliai, gali registruotis į žiūrovų slalomą, kuris vyks šalia pagrindinės trasos, Klaipėdos pusėje. O važiuojančius ne pagal KET keliuose paglobos padidintos policijos pajėgos“, – sakė D.Jonušis.

Kviečiame sužinoti daugiau ir pasižiūrėti interviu su Darium Jonušiu: kodėl Palangos trasa yra automobilių siaubas:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų