Butent dėl tvyrančio rūko daugelis ekipažų nerizikavo važiuoti maksimaliu tempu, o kai kurie apskritai atsisakė startuoti. Šitaip pasielgė ekipažas iš Lenkijos.
L.Wylega ir L.Wloch, nusprendę startuoti Utenoje, greitai apsigalvojo. Su ekipažo šturmanu bendravęs 15min žurnalistas Paulius Sviklas pranešė, jog komandos vairuotojas pabūgo sunkių naktinio ralio sąlygų ir nusprendė, kad lenktyniaus tik antrąją ralio dieną. Anot šturmano, vairuotojui tai vienos pirmųjų varžybų, tad nesinori jų pabaigti griovyje.
Tačiau ne visiems rūkas buvo toks bauginantis, kad lemtų apsisprendimą apskritai nestartuoti. Ralio lenktynininkas Deividas Jocius, laimėjęs „Halls Winter Rally“ 2013-aisiais, tvirtino, kad oro sąlygos kiek pakoregavo jo planus, tačiau visas viltis pilotas deda į antrąją lenktynių dalį.
„Važiuojant link pirmojo greičio ruožo rūkas vis stiprėjo. Tai nenuteikė optimistiškai. Buvo vietų, kur matomumas tesiekdavo 20 metrų. Važiuojant gerokai virš 130 km/h pasidaro labai sudėtinga vairuoti.
Rūkas iki paskutinio greičio ruožo net nebandė sklaidytis, todėl kovą tikimės perkelti į šeštadienį.
Pirmame greičio ruože atakavome maksimaliai, bet įpusėjus trasai netilpome dešiniame posūkyje. Dėl to atsidūrėme griovyje ir tik po minutės mums pavyko grįžti į kelią.
Automobilis nenorėjo užsivesti. Praradome begalę laiko, todėl sumažinome tempą ir likusiuose greičio ruožuose neatakavome.
Rūkas iki paskutinio greičio ruožo net nebandė sklaidytis, todėl kovą bandysime perkelti į šeštadienį. Tikimės, kad geros oro sąlygos bus ne tik mums, bet ir žiūrovams“, – po pirmos dienos kalbėjo Deividas Jocius.
Po šešių greičio ruožų „MVP Racing“ komandos ekipažas – Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius užima šeštą vietą bendroje įskaitoje ir nuo lyderio atsilieka 2 min. 1,1 sek.