Priminsiu, kad iki šiol geriausią rezultatą Lietuvos autosporto istorijoje mūsų šalies atstovai yra pasiekę pernai Barselonos 24h lenktynėse -A.Gečiauskas, S.Ambrazevičius ir V.Gulbinas laimėjo pirmąją vietą TCR klasėje.
Tad neatsitiktinai šiais metais, nepaisant karantino ir karo Ukrainoje, tolimų nuotolių lenktynių dalyvių pasaulinėse serijose padaugėjo. Mugello startavo keturios komandos: dvi „Juta Racing“, „RD Signs Šiauliai“ ir NOKER. Visos varžėsi ir bendroje įskaitoje, ir skirtingose klasėse, nes skiriasi ir automobilių parametrai, ir pilotų patirtis. Beje, šių lenktynių patirtį iš dalies bando pritaikyti Darius Jonušis Palangos lenktynėse.
Plačiau apie lenktynes Mugello skaitykite čia.
Rezultatai
Lenktynes laimėjo „ST Racing“ su BMW M4 GT3. Antri – „Phoenic Racing“ su Audi R8 GT3 EVO II. Treti – „Mann Filter Team“ su Mercedes AMG GT3. Šioje komandoje važiavo ir 5 kartus DTM čempionas Berndas Scheneideris.
Geriausiai pasirodė greičiausių automobilių klasėje GT3 („Audi R8 GT3 LMS“) lenktyniavę Jonas Gelžinis, Julius Adomavičius, Andrius Gelžinis. Jie bendroje įskaitoje – penkti, o tarp GT3 – pirmi. Tai – geriausias Lietuvos pasiekimas istorijoje „Series 24h“.
„Juta Racing Junior“ atstovavę (toks pats Audi) Audrius Navickas, Aurimas Jablonskis bei Ignas Gelžinis lenktynių pabaigoje patyrė avariją. Bet GT3 P/A klasėje liko treti.
„RD SIGNS Šiauliai“ (Lamborghini Huracan Supertrofeo) pilotai Audrius Butkevčius, Paulius Paškevčius ir Nicola Michelon bendroje įskaitoje finišavo 18 ir tik dėl pavarų dėžės perjungimo mechnizmo gedimo sekmadienį praradę nemažai laiko GTX klasėje išleido pirmąją vietą iš rankų – iškovojo „sidabrą“. Ir tai yra geriausias komandos pasiekimas.
NOKER lenktynininkai Kęstutis Stasionis, Jonas Karklys, Sten Piirimagi, Antti Rammo finišo liniją kirto 20-ti, o TCR klasėje sekmadienį iš 4-tos vietos pakilo į 2-ąją. Tai – irgi fantastiškas debiutantų pasiekimas. Juo labiau, kad būti dar aukščiau sutrukdė gedimai šeštadienį.