JAV XX a. pabaigoje labai išpopuliarėjo reklaminė kampanija „Got Milk“, kurios tikslas – skatinti vartoti pieną, o ne beverčius gėrimus. Įžymybių nuotraukų su „pieno ūsais“ – pilnas internetas.
„Eneos 1006 km“ lenktynių nugalėtojai gers pieną
Kita „Eneos 1006 km“ rengėjus įkvėpusi akcija – su komerciniu atspalviu. Jungtinėse Amerikos Valstijose vykstančių garsiųjų „Indy 500“ lenktynių nugalėtojai ir prizininkai ant podiumo laistosi ir ragauja pieną, o šitos ceremonijos nuotraukos apkeliavo visą pasaulį. Plačiau apie tai skaitykite čia.
Todėl 15min nutarė atsitiktine tvarka išbandyti lenktynininkus ir pasiūlė jiems išgerti po didelę stiklinę pieno penktadienį, dar prieš „Eneos 1006 km“ lenktynių kvalifikaciją. Ir kaip reagavo Lietuvos šumacheriai?
Kuris lenktynininkas labiausiai mėgsta pieną?
Tiesą sakant, 15min pasiūlymas gerti didelį pieno kiekį prieš kvalifikacinius važiavimus (jie lemia galutinę starto poziciją šį šeštadienį) buvo labai klastingas. Nes, kaip ir baiminosi daugelis šio iššūkio dalyvių, dėl didelio pieno kiekio gali ne laiku supykti skrandis...
Kiti, nenorėję skelbti savo startinių numerių ir pavardžių, abejojo, ar pergalės atveju tikrai tiktų pienu laistytis (nugalėtojai paprastai vienas kitą maudo šampano burbuliukuose).
Treti pieno iššūkį priėmė atvira širdimi ir linksma siela. Ir dar pakomentavo savo požiūrį į šį gėrimą.
Visą šį socialinį eksperimentą galite pamatyti peržiūrėję filmuotą medžiagą. Tačiau šiek tiek atskleisime paslapties skraistę: pirmasis į kvietimą gerti pieno atsiliepė Dainius Matijošaitis. O pats pirmas paskanauti „baltosios Lietuvos naftos“ (verslininko Gintauto Alksninio terminas) suskubo Jonas Gelžinis – daugkartinis šių lenktynių nugalėtojas. Bet ne jis didžiausią kiekį išgėrė – Simas Juodviršis tapo pieno gėrimo čempionu.
Labiausiai pieno skonį gyrė Artūras Mrazauskas ir Ramūnas Čapkauskas. Tuo tarpu Ignas Palaima („Žaibelis“), panašiai kaip ir Jonas, prisipažino pieną dažniausiai vartojantis su sausais pusryčiais.