„Formulės 1“ sezonas griūna dėl koronaviruso: atšauktas etapas Monake, bet tai dar ne pabaiga

Pasauliui vis labiau užsidarant dėl plintančio koronaviruso grėsmės, atšauktas Monake turėjęs vykti „Formulės 1“ etapas. Atidėtos Nyderlanduose ir Ispanijoje planuotos lenktynės.
G.Russelas
G.Russelas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Praėjusią savaitę buvo atšauktos pirmosios sezono lenktynės. Atidėti renginiai Kinijoje, Bahreine, Vietname.

Nyderlanduose planuotos lenktynės turėjo vykti gegužės 1-3 dienomis, pirmą kartą nuo 1985 metų, skelbia formula1.com. Ispanijoje – po savaitės. O Monake – gegužės 21-24 d.

„Formulė 1, FIA ir trys rėmėjai tokius sprendimus priėmė tam, kad užtikrintų personalo, lenktynių dalyvių bei gerbėjų sveikatą ir saugumą“, – rašoma oficialiame pranešime.

Tikimasi sezoną pradėti ne anksčiau kaip liepą, tačiau tikinama, kad svarbiausia bus atsižvelgti į esamą situaciją.

Taip pat turėjo keistis ir kai kurios „Formulės 1“ taisyklės, tačiau šis žingsnis atidedamas iki 2022-ųjų metų.

L.Hamiltonas – šokiruotas

„Formulės 1“ čempionas Lewisas Hamiltonas prieš sezono startą stebėjosi organizatorių drąsa. Jis taigė, kad sprendimas rengti lenktynes yra „šokiruojantis“.

Kaip rašo motorsport.com, L.Hamiltoną stebino tai, kad kol vienose pasaulio šalyse atšaukiami sporto renginiai, Australijoje buvo rengiamasi pirmosioms sezono lenktynėms.

„Aš esu labai labai nustebęs, kad mes esame čia. Manau, kad gerai, jog mes turime galimybę lenktyniauti, tačiau dabar esu šokiruotas, kad visi sėdime šiame kambaryje. Čia yra susirinkę ir nemažai gerbėjų. Panašu, kad visas pasaulis reaguoja į esančią situaciją – atšauktos NBA rungtynės, o „Formulė 1“ – ne“, – nuostabos tuomet neslėpė L.Hamiltonas.

Paklausus, ar lenktynės turėtų būti atidėtos, sulaukus rezultatų, lenktynininkas teigė, kad jo balsas nieko nelemtų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis