2022 10 07

Kodėl daugumos „Formulės 1“ trasų kryptis yra pagal laikrodžio rodyklę?

Ar žinote, kad daugumos „Formulės 1“ trasų kryptis – pagal laikrodžio rodyklę? Nustebtumėte sužinoję, kiek mažai trasų kviečia lenktynininkus sukti ratus priešinga kryptimi. Tik kodėl taip yra?
Sebastianas Vettelis Baku
Sebastianas Vettelis Baku / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jau nuo šeštadienio ryto 9 val. kviečiame sekti F1 įvykius Suzukos trasoje su 15min GAZAS. Dalis jos sukasi pagal, o dalis – prieš laikrodžio rodyklę.

Dėl COVID-19 pandemijos 2020-ųjų „Formulės 1“ sezonas buvo neįprastas, bet jame vis tiek buvo daug įdomių lenktynių. Iš viso įvyko 17 „Grand Prix“ ir tik trijose iš lenktynių vairuotojai (jei norite – pilotai) varžėsi važiuodami prieš laikrodžio rodyklę.

Nėra absoliučiai jokių technologinių priežasčių, kodėl taip turėtų būti. „Formulės 1“ automobiliai labai užtikrintai suka ir į kairę, ir į dešinę. Be to, jų važiuoklės yra reguliuojamos tiksliai kaip moksliniai instrumentai – jie gali būti paruošti pačioms įvairiausioms trasoms.

Nepandeminiais metais prieš laikrodžio rodyklę išdėstytų trasų buvo šiek tiek daugiau. Štai garsios San Paulo (Brazilija) Autódromo José Carlos Pace bei Ostino (JAV) Circuit of The Americas kreipia bolidus prieš laikrodžio rodyklę. Bet, aišku, neįmanoma paneigti fakto, kad daugumoje trasų F1 automobiliai varžosi važiuodami pagal laikrodžio rodyklę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis