Sea camp (Pajūrio stovykloje) gruodžio 31 d. Laisvydas startuos keturračiu, pažymėtu 162-uoju numeriu. Ankstesniuose Dakaruose buvo gavęs atitinkamai 179 ir 176 numerius.
„Numerio suteikimas yra labiau simbolinis dalykas, vargu ar organizatoriai tai vertina labai objektyviai. Bet smagu, kai sulauki aukštesnio įvertinimo“, – nedaugžodžiavo Laisvydas. Jo teigimu, tikras pajėgumas trasoje išaiškės jau Dakaro metu.
Per penkiolika dienų dalyviams teks įveikti 14 greičio ruožų, kurių bendras ilgis apie 5000 kilometrų.
Laisvydo teigimu, keturračių kategorijoje yra keletas panašiame lygyje važiuojančių atletų, todėl laimės tas, kuriam plačiau nusišypsos ir sėkmė.
Padaugės išlaidų
Laisvydo Kanciaus reikalai prieš šio Dakaro startą šiek tiek susikomplikavo. Laisvydas – pirmasis Lietuvos sportininkas, iš anksto paskelbęs, kad tikrai startuos Saudo Arabijoje. Tačiau pasikeitė aplinkybės, padaugėjo įtampų:
„Vis dar ne iki galo uždarytas biudžeto klausimas, iki paskutinės minutės dėliojami rėmėjai. Taip pat dar deriname klausimus dėl atsarginių detalių vežimo, kad esant poreikiui, remontą galėčiau atlikti greičio ruože“, – sakė L.Kancius.
Tačiau rūpesčių padaugėjo dėl paskutinės minutės pokyčių „Story Racing“ komandoje, kuriai atstovauja lietuvis kartu su bičiuliu čeku T.Kubiena.
„Deja, Maroko ralyje Tomas patyrė traumą ir komanda, kaip lenktynininką, aptarnaus tik mane vieną. Tai dar vienas papildomas iššūkis, kuris pareikalaus papildomo biudžeto, bet tuo pat metu atsiranda ir galimybių. Pavyzdžiui, į komandą įtraukiau vieną mechaniką lietuvį“, – apie neplanuotus pasikeitimus pasakoja lenktynininkas.
Dakaro dalyvių registracija baigėsi spalio 31 d. Dakaro technika keltu iš Marselio (Prancūzija) iškeliauja į Saudo Arabiją jau lapkričio 28 d. Taigi dalyvių skaičius turėtų būti aiškus.
O ką galvoja kiti Lietuvos sportininkai? Kiek jų pamatysime šiame Dakare prie starto linijos?