Organizatoriai dalyviams paruošė išties įsimintiną trasą. Greiti ir platūs posūkiai persipynė su siauresnėmis ir vingiuotomis atkarpomis, o viską itin paįvairino tai, jog trasą dalyviai turėjo įveikti važiuodami pagal laikrodžio rodyklę.
Nors įprastai daugelis trasų yra formuojamos taip, kad dalyviai važiuotų prieš laikrodžio rodyklę, varžybas rengęs Pakruojo automobilių sporto klubas nusprendė įnešti įvairovės.
Taip pat buvo suformuota ir „Joker“ sekcija. Tai atskira trasos dalis, kurią kiekvienas automobiliais besivaržantis dalyvis turi įveikti vieną kartą per savo važiavimą. Šis trasos formavimo motyvas yra pasiskolintas iš ralio kroso varžybų ir lenktynių ant ledo organizatoriai „Joker“ ratą naudoja itin aktyviai.
„Joker“ rato privalumas yra tas, kad dalyviai patys turi pasirinkti strategiją, kada sukti į šią sekciją, todėl ne retai klaidingas pasirinkimas lemia pozicijos praradimą, o laiku priimtas sprendimas leidžia varžovą aplenkti.
Ant Petrašiūnų karjero saulėtą šeštadienį pasirodė ne tik automobiliai ar bagiai, bet ir motociklai. Organizatoriai suteikė šansą savo jėgas ant ledo išmėginti krosinių motociklų ir keturračių gerbėjams. Iš viso automobilius ir motociklus vairuojantys dalyviai buvo suskirstyti į devynias klases.
Krosinių motociklų „Hobi“ klasėje pirmas dvi vietas iškovojo Jurbarko atstovai, vairavę to paties modelio „Suzuki RMZ 450“ motociklus. Pirmąją vietą laimėjo abu važiavimus lyderio pozicijoje baigęs Erikas Račiūnas. Antrosios vietos taurė įteikta Audriui Bagdanskiui, o trečiąją poziciją užsitikrino taip pat stabiliai važiavęs Gytis Pukelis.
Keturračių įskaitoje triumfavo „Honda“ vairavęs pasvalietis Gytis Sabas. Identišką taškų skaičių taip pat surinko, tačiau antroje vietoje liko Artūras Kaleininkas su KTM. Trečiosios vietos taurė įteikta Valdui Gritei.
Priekine ašimi varomų automobilių klasėje, kurioje dalyviai varžėsi nedygliuotomis padangomis, startavo net 17 vairuotojų. Po dviejų kvalifikacinių važiavimų, kuriuose dalyviai varžėsi siekdami pademonstruoti kuo geresnį trasos įveikimo laiką, finale kova užvirė konkrečiai dėl pozicijų.
Geriausią rezultatą parodė „Volkswagen Golf“ vairavęs Edgaras Kurauskas-Kuperis. Ledo lenktynėse daug patirties turintis dalyvis nepaliko jokių šansų oponentams ir į viršų kėlė pirmosios vietos taurę bei dovanų gavo kompanijos „Malatesta“ įsteigtas padangas.
Antrąją vietą iškovojo Pakruojo atstovas Mindaugas Keras, o trečiąją vietą laimėjo svečias iš Rusijos Oleg Grishin, lenktyniavęs profesionaliai automobilių sportui paruoštu „Volkswagen Polo“ automobiliu.
AWD+ klasėje, kurioje dalyviai vairavo keturiais ratais varomus ir sportinėmis, dygliuotomis, dažniau „Rocket“ vadinamomis padangomis apautus automobilius, triumfavo Pakruojo sportininkas ir automobilių kroso varžybų profesionalas Paulius Šniukas. Jam taip pat atiteko rėmėjų dovanotos padangos. Lyderis už savęs paliko antrą vietą laimėjusį Modestą Gedvygą ir trečioje vietoje finišavusį Daivarą Skiotį.
Galine ašimi varomų automobilių su nedygliuotomis padangomis įskaitoje startavo vos keturi dalyviai. Pirmąją vietą čia išplėšė Radviliškio sportininkas Aurimas Šablinskas. Antrosios vietos prizus susižėrė kaunietis Silverijus Lapėnas, o trečios vietos taurę laimėjo Erikas Poška. Visi prizininkai vairavo BMW automobilius.
Laisvosios klasės važiavimai žiūrovams teikė daugiausiai emocijų, kadangi čia startavo technika, ant kurios ratų sumontuotos savadarbės dygliuotos padangos. Kai kurie dalyviai į padangas susuko net 8000 varžtų, tad jų automobiliai ant ledo greitėjo ir manevravo tarsi važiuotų asfalto danga.
Šioje įskaitoje savo pranašumą įrodė bene daugiausiai žiūrovų palaikymo sulaukęs Andrius Kubilius. „VAZ 2101“ automobilį vairavęs sportininkas pademonstravo savo profesionalumą ir technikos patikimumą bei užtikrintai triumfavo finaliniame važiavime. Antro rezultato autoriumi tapo Paulius Šniukas, o trečią vietą iškovojo „Renault Clio“ vairavęs Andrius Puidokas.
AWD, keturių varomųjų ratų automobilių su nedygliuotomis padangomis kategorijoje nugalėtoju tituluotas Lietuvos autokroso čempionas bei ralio kroso varžybų prizininkas Egidijus Kirdeikis, vairavęs „Volkswagen Golf MK IV R32“. Už jo finišavo atitinkamai antrą ir trečią vietas užėmę Milvydas Malinauskas ir Vidmanas Jankūnas.
2WD+ įskaitoje startuoti galėjo tie dalyviai, kurių automobiliai varomi viena ašimi, o lenktynėms naudojamos sportinės dygliuotos padangos. Šioje įskaitoje nepralenkiamas buvo Andrius Puidokas su „Renault Clio“. Už jo finišavo „Opel Kadett“ vairavęs Raimundas Kukenys, o trečią poziciją išplėšė Gediminas Jakulis su „Renault Clio“.
Itin daug intrigos buvo moterų klasės važiavimuose. Iš vienos linijos ant ledo kvalifikaciniuose važiavimuose startavo visos septynios dalyvės. Tačiau moterys sugebėjo rasti balansą tarp kovingo, tačiau saugaus važiavimo ir rimtesnių kontaktų automobilių kėbulais išvengė.
Nugalėtoja čia tapo šešiolikmetė viešnia iš Rusijos Anasatasia Grishina. Ji finale gerokai atsiplėšė nuo oponenčių ir iškovojo nugalėtojos taurę. Antrąją vietą išsaugojo keletą ratų savo trajektoriją gynusi Aistė Stulgytė. Nors jai į nugarą nuolat kvėpavo ir keletą kartų lenkti bandė trečioje pozicijoje važiavusi Gintarė Gegeckaitė, tačiau jai iki finišo protingai važiavusios Aistės Stulgytės aplenkti nebepavyko.
Beje, organizatoriai visose klasėse apdovanojo ne tik tris prizines vietas užėmusius dalyvius. Rėmėjų dovanos įteiktos visiems dalyviams, kurie pateko į greičiausiųjų penketuką finale.
Organizatoriai pasidžiaugė, kad per varžybas pavyko išvengti ant ledo kartais įvykstančių rimtų kontaktinių kovų ir susidūrimų. Šįkart dalyviai trasoje stengėsi saugoti savo ir oponentų techniką.